مدیری که مسیر آموزش مجازی در روستا را هموارترکرد؛

تهیه تلفن‌های همراه هوشمند برای دانش آموزان بی‌بضاعت

۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۰۹:۲۷:۵۵
کد خبر: ۹۹۴۵۱۹
تهیه تلفن‌های همراه هوشمند برای دانش آموزان بی‌بضاعت
مدیر یکی از دبیرستان‌های روستایی ناحیه دو اراک برای دانش آموزان بی‌بضاعت آن روستا تلفن همراه هوشمند تهیه نمود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ فرزانه دانش مزیان مدیر دبیرستان روستایی برکت  ناحیه دو اراک برای دانش آموزان بی بضاعت آن روستا تلفن همراه هوشمند تهیه نمود.

وی در این خصوص گفت:  با توجه به شرایط کنونی که در تمام دنیا حاکم شده و به تبع آن ما هم جدا از آن نیستیم باید دست به دست هم داده تا در زمینه‌ آموزش بتوانیم با پیشبرد اهداف، حتی در شرایط سخت کرونایی اقداماتی انجام دهیم.

خانم دانش مزیان در تشریح فعالیت معلمان دبیرستان برکت قاسم آباد در زمینه آموزش‌های مجازی ظهار داشت: از همان ابتدای شیوع بیماری و دستورالعمل‌های آموزشی جهت برگزاری کلاس‌های درس در فضای مجازی و ارتباط با دانش آموزان، همکاران خدوم و زحمتکش مدرسه با ارتباط در کانال آموزشی و سپس استفاده از پیام رسان داخلی مشغول به فعالیت شدند که در ادامه مشکلاتی سد راه ما شد .

مدیر دبیرستان برکت روستای قاسم آباد افزود: از جمله مشکلاتی که مدیران مدارس اغلب به آنها واقف هستند، اوضاع اقتصادی خانواده‌ها و به تبع آن نداشتن گوشی هوشمند و اینترنت و نگرانی دانش‌آموزان و اولیا از بازماندن از تحصیل است.

دانش مزیان در پایان گفت: پس از تماس‌های مکرر دانش آموزان عزیز و اعلام مشکلاتشان در راستای آموزش مجازی اقدامی که در این زمینه انجام دادم این بود که با تماس با اقوام و دوستان نزدیک از آنها تقاضا کردم در صورت داشتن گوشی هوشمند بدون استفاده در منزل، به کمک ما بیایند و امکان فراهم کردن شرایط تحصیل را برای دانش آموزان ایجاد کنیم که بسیار گره گشا بود زیرا تعدادی  گوشی هوشمند همراه به دست من رسید و تصمیم گرفتم این موضوع را با مسئولین در اداره آموزش و پرورش ناحیه دو اراک مطرح نمایم و به عنوان راه حلی آن را ارائه نمایم. البته تعدادی تبلت هم در مدرسه داشتیم که همه را به صورت امانت تحویل دانش آموزان دادیم، ولی مشکل بسته اینترنتی هنوز حل نشده بود که در کانال ارتباطی با همکاران نیز این موضوع را به اشتراک گذاشتم و نتیجه خوبی را به همراه داشت و با همکاری در این زمینه خودمان گوشی‌های اهدایی را شارژ نموده و در اختیار دانش‌آموزان قرار دادیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز