مدیر کل مشارکت‌های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان خبر داد:

برگزاری جلسات مجازی با مجامع منتخب استانی/ شرایط کنونی مانع از رسیدگی به سازمان های مردم نهاد نخواهد شد

۱۳۹۹/۰۲/۱۰ - ۱۲:۳۵:۱۳
کد خبر: ۹۹۴۹۵۴
برگزاری جلسات مجازی با مجامع منتخب استانی/ شرایط کنونی مانع از رسیدگی به سازمان های مردم نهاد نخواهد شد
سجاد سالک از برگزاری جلسات مجازی با مجامع منتخب استانی خبر داد و گفت: برگزاری جلسات مجازی با منتخبین مجامع استانی استمرار خواهد داشت تا شرایط کنونی مانع از رسیدگی به سازمان های مردم نهاد نشود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سجاد سالک، مدیر کل مشارکت‌های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان گفت: با توجه به استمرار وضعیت بحرانی در خصوص شیوع ویروس کرونا و کاهش ارتباطات و جلسات با سازمان های مردم نهاد، در اداره کل مشارکت های اجتماعی تصمیم گرفتیم تا با اعضای مجامع منتخب ارتباط ویدئوی کنفرانس برقرار کنیم و پاسخگوی مطالبات آنها باشیم.

او افزود: دور جدید مجامع استانی از زمستان گذشته آغاز به کار کرده است و فعالیت منتخبین جدید شروع شده است اما با توجه به این که شروع مجامع همزمان با انتخابات مجلس و شیوع ویروس کرونا همراه شد فرصت نکردیم با اعضای جدید دیدار و گفتگو داشته باشیم. بر همین اساس مقرر شد تا هرهفته با یک یا دو استان به صورت ویدئو کنفرانس جلسه داشته باشیم.

سالک با بیان اینکه کارشناسان اداره کل مشارکت های اجتماعی آماده هستند تا پاسخگوی مسائل و مشکلات باشند، گفت: نکات مورد نظر و مطالب روز را با اعضای منتخب در میان خواهیم گذاشت. بر همین اساس روزگذشته اولین جلسه ویدئو کنفرانس با استان خراسان جنوبی برگزار شد که در این جلسه در ابتدا رئیس مجمع سمن های خراسان جنوبی نکات و مسائل خود را به ما منتقل کردند.

مدیر کل مشارکت‌های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: نکته جالب این بود قبل از جلسه اعضای مجمع استان فراخوانی را برای سمن ها صادر کردند و برگزاری چنین جلسه ای را اطلاع رسانی کردند آن ها هم اطلاعات و سوالات خود را جمع آوری و پاسخ  های لازم را دریافت کردند.

به گفته سالک این جلسات استمرار خواهد داشت تا شرایط کنونی مانع از رسیدگی به سازمان های مردم نهاد نشود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز