پایش مستمر محیط زیست از مرکز دفن زباله پاکدشت

۱۳۹۹/۰۲/۱۰ - ۱۰:۰۱:۱۶
کد خبر: ۹۹۵۰۸۱
پایش مستمر محیط زیست از مرکز دفن زباله پاکدشت
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پاکدشت به منظور نظارت بر نحوه مدیریت پسماندهای عفونی پزشکی در زمان شیوع کرونا از مرکز دفن زباله این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ محمودرضا سعیدپور در حاشیه بازدید از نحوه دفع پسماندهای پزشکی در زمان شیوع کرونا در مرکز دفن زباله پاکدشت، گفت: حدودا  هفته ای 700 کیلوگرم پسماندهای عفونی مربوط به بیمارستانهای زعیم و شهدای پاکدشت که بیماران کرونایی را تحت درمان دارند در ترانشه های مجزا با عمق حداکثر 4 متر و طی 2 مرحله پوشش دهی با آهک در زیر و سطح پسماند ها انجام می پذیرد و پس از پر شدن ترانشه با خاک پوشیده می شود.

وی در ادامه افزود: به استناد ضوابط و روش های مدیریت اجرایی پسماندهای پزشکی در بیمارستانها و مراکز درمانی به ویژه در زمان شیوع ویروس کرونا، انجام بی خطر سازی کلیه پسماندهای عفونی در محل بیمارستانها مورد تاکید دو چندان است.

سعیدپور در پایان اظهار داشت: در شرایط فعلی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا، ضروریست آحاد جامعه از هرگونه رهاسازی ماسک ها، دستکش ها و سایر تجهیزات محافظتی پس از مصرف در محیط که خود سبب شیوع ویروس در محیط و مخاطرات برای سایر شهروندان خواهد شد، اجتناب کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز