دستگیری آدم ربایان شرور

۱۳۹۹/۰۲/۱۰ - ۱۰:۲۳:۱۶
کد خبر: ۹۹۵۱۰۳
دستگیری آدم ربایان شرور
فرمانده انتظامی سمنان از پایان گروگانگیری و دستگیری آدم ربا و همدستش در شاهرود خبرداد که زنی 33 ساله را از سمنان ربوده بودند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سردار عبداله حسنی در تشریح این مطلب به خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی شهرستان شاهرود با دریافت گزارشی مبنی بر ربوده شدن خانمی 33 و انتقال وی به شاهرود، موضوع را به صورت ویژه مورد پیگیری پلیسی و اطلاعاتی قرار دادند.

وی خاطرنشان کرد: در بررسی ها و مراحل بعدی تحقیقات مشخص شد زنی 33 ساله در پنجم اردیبهشت ماه امسال از سمنان ربوده شده و پس از انتقال به دامغان، هم اکنون ردپایی از وی در یکی از شهرک های شاهرود به دست آمده است.

این مقام انتظامی از انجام هماهنگی های لازم برای اجرای عملیات و دستگیری آدم ربا خبرداد و گفت: با شناسایی دقیق محل نگهداری گروگان، طی یک علمیات ضربتی و منسجم گروگانگیر دستگیر و گروگان که آثار ضرب و جرح در بدنش مشاهده می شد آزاد شد.

سردار حسنی با بیان این که برابر اظهارات متهم در بازجویی ها، گروگان همسر موقت سابق وی بوده که به دلیل مشکلات و اختلافات مالی مرتکب این جرم شده است.

به گفته حسنی یک نفر دیگر هم که گروگانگیر را همراهی می کرده نیز دستگیر و یک قبضه شوکر از خودرو آن کشف شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان با تاکید بر این که برخورد پلیس با این گونه جرایم بسیار قاطع و بدون هیچ اغماضی است از معرفی متهمان به مرجع قضائی خبرداد.

نظر شما