رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور پایتخت خبر داد؛

واژگون شدن موادضدعفونی در بزرگراه شیخ فضل الله

۱۳۹۹/۰۲/۱۰ - ۱۰:۴۴:۲۳
کد خبر: ۹۹۵۱۲۵
واژگون شدن موادضدعفونی در بزرگراه شیخ فضل الله
سرهنگ رازقی از واژگونی نیسان حامل موادضدعفونی و بهداشتی در بزرگراه شیخ فضل الله توضیحاتی داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ محمد رازقی رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور پایتخت گفت: در ساعت ۱۳:۳۳ روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر واژگونی یک دستگاه وانت نیسان در محور غرب به شرق بزرگراه شیخ فضل الله، بلافاصله تیم گشت تصادفات منطقه مربوطه به همراه نیرو‌های امدادی به محل حادثه حاضر شدند.

وی افزود: با حضور کارشناسان پلیس راهور فاتب در محل و در بررسی‌های اولیه مشخص شد که یک دستگاه وانت نیسان که در این مسیر در حال تردد بوده به علت ترکیدن لاستیک نتوانسته خودروی خود را کنترل کند و در نهایت واژگون می‌شود و بار آن که مواد ضد عفونی کننده دست بوده در وسط بزرگراه خالی و پخش می‌شود.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور پایتخت بیان داشت: با حضور به موقع جرثقیل سنگین پلیس، وانت نیسان از محل خارج شد و بار خالی شده آن نیز در کوتاه‌ترین زمان جمع آوری و به کنار راه منتقل شد.

سرهنگ رازقی گفت: رانندگان وسایل نقلیه که بار حمل می‌کنند به صورت صحیح و استاندارد و اصولی بار‌های خود را مهار کنند که چنانچه بار‌ها به خوبی بسته نشوند، باعث بروز خطرات جبران ناپذیری خواهد شد و علاوه بر بروز ترافیک در محل، خدای ناکرده باعث بروز حوادث ناگوار برای دیگران نیز خواهد شد. پس قبل از حرکت راننده باید از محکم بودن سیم‌ها و بند‌های مهار به خوبی مطلع باشد و سپس اقدام به حرکت کند.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور پایتخت تصریح کرد: در این حادثه خوشبختانه به راننده نیسان و سایر همشهریان آسیبی نرسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز