انهدام باند سارقان خودروهای نو در پایتخت

۱۳۹۹/۰۲/۱۰ - ۱۶:۲۰:۲۱
کد خبر: ۹۹۵۳۷۸
انهدام باند سارقان خودروهای نو در پایتخت
رئیس کلانتری 154 چیتگر از دستگیری یکی از اعضای باند سه نفره سارقان خودرو های نو در پایتخت خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهمان تعداد فراوانی قطعات خودروهای سرقتی به ارزش 2 میلیارد و 200 میلیون ریال کشف شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ کیانوش نظری، گفت: در پی تماس های تلفنی تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه در منزل مسکونی بلاصاحبی در حوالی بزرگراه شهید لشگری تعدادی افراد مشکوک در تردد هستند، گفت: بررسی موضوع در دستور کار تیمی از ماموران کلانتری 154 چیگیر قرار گرفت.

وی توضیح داد: در بررسی اولیه مشخص شد که مرد جوانی این مکان را متصرف و دو مرد دیگر هر چند وقت یک بار با خودروهایی نو در مدل های پژو 405 و پژو پارس به این مکان وارد می شوند و شب هنگام یک وانت بار قطعات خودرو از محل مذکور خارج می شود.

این مقام انتظامی گفت: نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و دستور دستگیری متهمان و بازرسی از آن مکان اخذ شد.

کلانتر محله چیتگر گفت: روز گذشته تیمی از ماموران عملیات کلانتری برای دستگیری و بازرسی از آن محل به نشانی اعلامی اعزام شدند و موفق شدند مرد جوان را در حالی که قصد متواری شدن از پشت بام خانه را داشت، دستگیر کنند.

وی گفت: در بازرسی های بیشتر از مخفیگاه متهمان یک دستگاه خودروی سواری پژوپارس اوراق شده کشف که با استعلام پلاک انتظامی خودرو مشخص شد که خودرو سرقتی بوده و سابقه ثبت سرقت در دوم اردیبهشت ماه در منطقه ولنجک دارد.

این مقام پلیسی با بیان اینکه خودروی پژو پارس 2 روز پس از گرفتن از نمایندگی سرقت شده بود، ابراز داشت: علاوه بر خودروی سرقتی تعداد فراوانی قطعات و لوازم خودرو از جمله قطعات خودروی پژو پارس سرقتی از آن مکان کشف شد و متهم به همراه اموال کشف شده به کلانتری انتقال یافت.

سرهنگ نظری گفت: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را 2 میلیارد و 200 میلیون ریال برآورد کرده اند و دستگیری همدستان متهم در دستور کار ماموران کلانتری قرار دارد.

رئیس کلانتری 154 چیتگر در پایان از شهروندان خواست: خودروهای خود را به قفل پدال، فرمان و تجهیزات امنیتی مجهز کنند.

نظر شما