کشف محموله بزرگ اسلحه

۱۳۹۹/۰۲/۱۱ - ۲۱:۳۱:۲۹
کد خبر: ۹۹۵۸۲۸
کشف محموله بزرگ اسلحه
فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف یک هزار و 2 قبضه سلاح غیر مجاز و دستگیری 802 تن از عاملان تیراندازی ها و دارندگان سلاح غیر مجازدر سطح استان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سردار حیدر عباس زاده در خصوص مبارزه بی امان با دارندگان سلاح غیر مجاز و عاملان خرید و فروش سلاح ومهمات غیر مجاز و عاملان تیراندازی ها،اظهار داشت: پلیس امنیت عمومی با همکاری سایر یگان های انتظامی ، پلیس های تخصصی و تلاش مستمر در سطح استان طی 41 روز گذشته با هماهنگی قضائی در عملیات های پی در پی 802 تن از عاملان تیراندازی ها و دارندگان سلاح غیر مجاز را شناسایی و دستگیر کرد.

او افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان جمعا یک هزار و2 قبضه سلاح غیر مجاز به همراه 8 هزار و 161 عدد تیر فشنگ کشف شد.

فرمانده انتظامی خوزستان بیان داشت: پلیس مصمم است در مقابله با خرید و فروش سلاح و دارندگان سلاح های غیر مجاز و عاملان تیر اندازی برخورد جدی داشته تامحیط را برای متخلفان ناامن و برای مردم آرامش در پی داشته باشد.

سردار عباس زاده در پایان خاطر نشان کرد: درطول سال 98 در اجرای طرح خلع سلاح عمومی 6161 قبضه سلاح غیرمجاز به همراه 123 هزار و 448 عدد انواع فشنگ از متهمان کشف و 4 هزار و  652  نفر از دارندگان سلاح غیر مجاز و عاملان تیر اندازی ها دستگیر شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز