پیام سردار رحیمی به مناسبت روز کارگر

۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۱۷:۴۶:۳۸
کد خبر: ۹۹۶۳۶۹
پیام سردار رحیمی به مناسبت روز کارگر
سردار رحیمی با بزرگداشت روز جهانی کارو کارگر، بیان داشت: روز جهانی کارگر از نماد های مبارزه با ظلم و ستم است و کارگران نیروی محرکه ای هستند که چرخهای اقتصاد و صنعت را به حرکت در می آورند.

 

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سردار حسین رحیمی روز جهانی کارگر از نماد های مبارزه با ظلم و ستم است، بیان داشت: کارگران نیروی محرکه ای هستند که چرخهای اقتصاد و صنعت را به حرکت در می آورند و در رشد و شکوفایی هر جامعه ای نقش کلیدی و فعالی بر عهده دارند.

او با اشاره به اینکه کارگران نماد کار و تلاش و کوشش هستند، عنوان داشت: کار و تلاش در اسلام عبادت محسوب می شود و اسلام جایگاه و ارزش کارگران را والا می داند تا بدانجا که در اهمیت و ارزش کار کارگران توصیه شده است که قبل از خشک شدن عرق کارگر باید دستمزد آنها پرداخت شود.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ کارگران مجاهدان عرصه تولید هستند که با تلاش و کوشش آنها است که چرخ های اقتصادی می چرخند و هر کشوری می تواند استقلال اقتصادی خود را به دست آورد، افزود: بدون شک استقلال و خودکفایی اقتصادی می تواند موجب پیشرفت و تعالی کشور و مانع از وابستگی و ضعف کشور ها شود و این مهم جز با همت و پشتکار و ایثار کارگران میسر نمی شود.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه در جنگ و مخاصمه و محاصره اقتصادی دشمنان علیه کشور ما ، کارگران سهم ویژه ای و سازنده ای دارند، گفت: کارگران با تلاش های شبانه روزی و خسگی ناپذیر خود در حقیقت امروز در خط مقدم دفاع از کشور و مقابله با محاصره اقتصادی دشمنان که در عرصه اقتصادی به دنبال ضربه زدن به کشور ما هستند و می توانند با ایستادگی و با تولید خود قله های تعالی و ترقی کشور را فتح کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز