سارقان لوازم خودروی ماکسیما به دام افتادند

۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۲۰:۴۶:۱۰
کد خبر: ۹۹۶۳۹۲
سارقان لوازم خودروی ماکسیما  به دام افتادند
رئیس کلانتری 134 شهرک غرب از دستگیری دزدان لوازم داخل خودروی ماکسیما کلیپ منتشر شده در فضای مجازی از صحنه سرقت خبر داد و گفت: این دزدان هنگام سرقت موتورسیکلت دستگیر شدند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ ضرغام آذین گفت: چندی قبل فیلمی از صحنه سرقت دزدان از داخل خودروی ماکسیما در فضای مجازی منتشر شد که نشان از آن داشت یک خانم از پشت پنجره خانه شان با گوشی موبایلش از لحظه سرقت لوازم داخل خودروی ماکسیما فیلمبرداری کرده است و به دزدان هشدار می دهد که پلیس را با خبر کرده است.

او افزود: با انتشار این فیلم تحقیقات پلسی برای دستگیری دزدان در دستور کار ماموران قرار گرفت تا اینکه پس از چند ماه ماموران کلانتری هنگام گشت زنی در منطقه سعادت آباد، 2 سارق موتور سیلکت را در خیابان شناسایی و در یک عملیات پلیسی هر دو متهم را دستگیر کردند.

این مقام پلیسی با اشاره به اینکه با دستور قضائی تیمی از ماموران کلانتری به مخفیگاه هر دو متهم اعزام شدند، ادامه داد: در بررسی های بیشتر تعدادی پوشاک از جمله لباسی که متهمان در صحنه سرقت از داخل خودرو ی ماکسیما بر تن داشتند کشف شد.

کلانتر محله شهرک غرب تصریح کرد: متهمان که ابتدا خود را بیگناه می دانستند به ناچار به سرقت لوازم داخل خودرو ماکسیما با همکاری یکدیگر اعتراف کردند و هر دو متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز