دستگیری سارقان کابل های مخابراتی در تهران و کرج

۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۱۴:۰۴:۰۰
کد خبر: ۹۹۶۴۱۸
دستگیری سارقان کابل های مخابراتی در تهران و کرج
رئیس پلیس آگاهی استان گفت: اعضای باند سارقان که در استان های تهران و کرج بیش از 500 متر کابل برق به ارزش 40 میلیارد ریال به سرقت برده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ محمد نادربیگی با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت کابل های مخابراتی در منطقه "کمالشهر" "کرج"، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.

او افزود: در بررسی اولیه کارآگاهان مشخص شد سارقان در ساعات پایانی شب اقدام به سرقت بیش از 500 متر از کابل های مخابراتی منطقه "کمالشهر" کرده اند، که این موضوع سبب اختلال در ارتباط این منطقه با سایر مناطق  شده بود.

این مقام انتظامی بیان کرد: در ادامه کارآگاهان با انجام تحقیقات گسترده و به کارگیری اقدامات پلیسی موفق به شناسایی 4 نفر از سارقان در شهرستان "شهریار" استان تهران شدند که با دریافت نیابت قضائی به مخفیگاه آن ها اعزام شده و در یک عملیات غافلگیرانه تمامی متهمان را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

سرهنگ "نادربیگی" با بیان این که 4 دستگاه خودرو و یک دستگاه تراکتوری که سارقان در سرقت از آن ها استفاده می کردند، توقیف شد، اظهار داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقدار زیادی پوسته های کابل مخابراتی و ابزارآلات سرقت کشف شد.

او با اشاره به این که متهمان در تحقیقات تکمیلی کارآگاهان به سرقت های متعدد کابل های مخابراتی در استان های تهران و کرج اقرار کرده اند، تصریح کرد: ارزش کابل های سرقت شده در استان البرز بیش از 40 میلیارد ریال برآورد شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: تحقیقات پیرامون کشف سایر سرقت ها و شناسایی خریداران اموال مسروقه ادامه دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز