کلاهبرداری ۳۵ میلیاردی با جعل اسناد مالی

۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۱۴:۱۸:۱۵
کد خبر: ۹۹۶۹۵۵
کلاهبرداری ۳۵ میلیاردی با جعل اسناد مالی
معاون مبارزه با جرایم جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران بزرگ ، از دستگیری جاعل حرفه ای خبر داد و گفت: متهم با جعل اسناد مالی شرکت خصوصی اقدام به کللاهبرداری سه و نیم میلیاردتومان کرده بود، بازداشت شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ کارآگاه " جهانگیر تقی پور" در تشریح خبر گفت: در اواخر فروردین ماه امسال یک فقره پرونده جعل و کلاهبرداری به دادخواهی "مدیرعامل شرکت خصوصی" از شعبه یک بازپرسی دادسرای ناحیه شش تهران جهت رسیدگی تخصصی به اداره سیزدهم پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی گفت: شاکی با حضور در اداره سیزدهم اظهارداشت: یکی از کارمندانش بنام کامران 30 ساله که در حدود 2سال است در شرکت مشغول بکار می باشد با جعل اسناد تعهدآور بانکی اقدام به کلاهبرداری سه و نیم میلیارد تومان کرده و متواری شده است.

تقی پور افزود: کارآگاهان با شنیدن اظهارات شاکی طی انجام اقدامات پلیسی یافتند کامران به طور ماهرانه ای اقدام به جعل اسناد مالی کرده است و هیچ گونه آثاری از خود بجا نگذاشته است.

وی اشاره کرد: کارآگاه با بهره گیری از روشهای های علمی کشف جرم موفق شدند مخفیگاه کامران را در محدوده شمال شهر تهران شناسایی کنند که با هماهنگی بازپرس پرونده  در مورخه سیزدهم اردیبهشت ماه طی یک عملیات پلیسی کامران دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

معاون مبارزه با جرایم جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران بزرگ افزود: کامران ضمن اعتراف به جرم خود اظهار داشت: با اعتماد سازی که کرده بودم و رابطه خوبی که با تجار خارجی داشتم و از آنجایی که به طور حرفه ای به کارم مسلط بودم در یک فرصت مناسب با جعل اسناد مالی و رسید پرداخت وجوه ، اقدام به کلاهبرداری سه و نیم میلیادری کردم و متواری شدم و با پول های بدست آمده چندستگاه آپارتمان و یک دستگاه خودرو خریداری کردم.

سرهنگ کارآگاه تقی پور در پایان گفت: با توجه به دستگیری متهم و اعتراف صریح به جرم خود و کشف اموال خریداری شده با وجوه کلاهبرداری ، تحقیقات پلیسی همچنان ادامه دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز