بازداشت سارق و کشف خودروی مسروقه کمتر از یک ساعت

۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۱۳:۵۸:۱۱
کد خبر: ۹۹۷۳۸۵
بازداشت سارق و کشف خودروی مسروقه کمتر از یک ساعت
رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری 2 سارق خودرو در کمتر از یک ساعت پس از وقوع سرقت خودرو خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ کارآگاه "سعدالله گزافی"، گفت: ساعت یک بامداد پانزدهم اردیبهشت ماه کارآگاهان یگان گشت پلیس آگاهی هنگام گشت زنی و انجام ماموریت در محدوده سه راه ورامین به راننده و سرنشین یک دستگاه خودروی پراید مظنون شدند و برای بررسی موضوع به راننده خودرو دستور توقف دادند. ولی راننده خودرو بدون توجه به فرمان های پلیسی با افزایش سرعت از محل گریختند.

وی افزود: واحد گشت با هماهنگی مرکز پیام و استفاده از علائم هشدار دهنده به راننده خودروی پراید مجدداً دستور ایست داده ولی وی همچنان بدون توجه به اخطارهای مکرر واحد گشت از محل فرار و پس از طی مسافتی به سمت تهران تغییر مسیر داده و به علت ترافیک موجود بناچار خودرو را متوقف و هر دو متهم به صورت پیاده متواری شدند.

رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی پایتخت بیان داشت: اعضای اکیپ به تعقیب راننده و سرنشین خودروی پراید پرداختند و پس از حدود 5 دقیقه تعقیب و گریز پیاده راننده و سرنشین خودرو را به نام های " ک - ر" دستگیر کردند.

این مفام انتظامی با اشاره به اینکه در بررسی های تکمیلی و استعلام از مرکز فرماندهی و کنترل پلیس آگاهی پایتخت مشخص شد خودروی کشف شده ساعتی قبل در محدوده کلانتری قائم سرقت شده است، گفت: هر دو متهم در بازجوئی اولیه به جرم ارتکابی اعتراف و متهمان برای سیر مراحل قانونی در اختیار کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

نظر شما