مرگ بر اثر سقوط مرگبار نیسان در محور هراز

۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۱۰:۳۶:۰۰
کد خبر: ۹۹۷۷۵۳
مرگ بر اثر سقوط مرگبار نیسان در محور هراز
سقوط یک دستگاه خودرو نیسان با تعدادی سرنشین در منطقه پنجاب جاده هراز یک کشته و چهار زخمی برجای گذاشت.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ جمشید نیکزاد، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان آمل، گفت: در پی تماس تلفنی جمعیت هلال احمر استان مازندران مبنی بر سقوط یک دستگاه خودرو نیسان با تعدادی سرنشین در منطقه پنجاب جاده هراز بلافاصله تیم‌های امدادی به منطقه اعزام شد.

وی با اشاره به اینکه این تماس ساعت 6 صبح امروز انجام شد، افزود: تیم امدادی پایگاه امداد و نجات جاده‌ای کهرود این جمعیت بلافاصله به منطقه اعزام شدند.

نیکزاد گفت: در این حادثه که در منطقه جاده نشل حدود 600 متر مانده به جاده اصلی هراز در منطقه پنجاب اتفاق افتاد، متاسفانه یک نفر از سرنشینان جان خود را از دست داد و چهار نفر مصدوم شدند.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان آمل با اشاره به حضور تیم‌های امدادی پایگاه کهرود و اورژانس 115 در این عملیات امدادرسانی گفت: مصدومین حادثه پس از رهاسازی به مراکز درمانی منتقل شدند.

زکریا اشکپور، سخنگوی اورژانس مازندران نیز گفت: در این حادثه یک آقای 53 ساله در دم جان باخت و چهار مرد دیگر نیز مصدوم شدند که با توجه به نیاز به انتقال سریع و تعداد مصدومین، به بالگرد اورژانس دستور پرواز داده شد.

وی افزود: مصدومین که دچار آسی‌های چندگانه به اندام‌های مختلف شده بودند توسط بالگرد به شهرستان آمل و بیمارستان 17 شهریور منتقل شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز