طی غربالگری کارگران شهرداری تهران مشخص شد؛

۱۷ درصد جامعه کارگران شهری مشکوک به کرونا هستند

۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۱۱:۳۳:۰۳
کد خبر: ۹۹۸۳۲۹
۱۷ درصد جامعه کارگران شهری مشکوک به کرونا هستند
مدیرعامل شرکت شهر سالم از انجام ۲۶۱۰ آزمایش تکمیلی کرونا و ۳۰۰ سی‌تی‌اسکن در میان کارگران خدمات شهری خبر داد و گفت: تست کرونای ۴۴ نفر از این افراد به صورت قطعی مثبت بوده است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ حمید چوبینه، مدیرعامل شرکت شهر سالم، درباره انجام غربالگری سلامت کارگران و کارمندان شهرداری تهران، اظهار داشت: غربالگری سلامت بیش از ۱۵ هزار و ۵۰۰ نفر از کارگران خدمات شهری اعم از پارکبان و نیروهای فضای سبز از لحاظ ابتلا به کرونا انجام گرفته است که از این افراد ۲۶۱۰ نفر به دلیل دارا بودن علائم مشابه کرونا، آزمایش تکمیلی دادند و ۳۰۰ نفر نیز سی‌تی‌اسکن برایشان صورت گرفت.

او گفت: از مجموع ۱۵۵۰۰ کارگر خدمات شهری، نتیجه تست کرونای ۴۴ نفر به طور قطعی مثبت بوده است که اقدامات لازم جهت درمان این افراد انجام و حمایت‌های لازم صورت گرفت.

مدیرعامل شرکت شهر سالم گفت: همچنین ۴۷ هزار نفر از کارمندان و کارگران برخی شرکت‌ها اعم از مدیر و نگهبان، غربالگری کرونا در آنها انجام شد که ۸۰ نفر تست کرونای آنها به صورت قطعی مثبت بود.

حمیدچوبینه با اشاره به اینکه این غربالگری‌ها همچنان توسط شرکت شهر سالم در حال انجام است، گفت: تست انجام شده برای کارگران و کارمندان شهرداری رایگان بوده است و اگر کسی در حال حاضر علائم مشکوک به کرونا داشته باشد در اسرع وقت این تست برای وی انجام می‌گیرد.

او در پایان از راه‌اندازی مرکز جامع سلامت روان طی روزهای آینده خبر داد و گفت: این مرکز در ساختمان جدید شرکت شهر سالم و در بازارچه ستارخان در منطقه ۲ واقع شده است.

نظر شما