آخرین جزئیات از محدودیت‌های جاده‌ای در پایان هفته

۱۳۹۹/۰۲/۱۸ - ۰۵:۲۶:۱۴
کد خبر: ۹۹۸۴۸۴
آخرین جزئیات از محدودیت‌های جاده‌ای در پایان هفته
رئیس پلیس راه کشور گفت: غربالگری‌های مربوط به بیماری کرونا در مبادی ورودی شهرها متوقف شده و محدودیتی نیز در این رابطه در هیچ‌کدام از محورهای مواصلاتی وجود ندارد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ با توجه به احتمال افزایش ترافیک در روزهای پایان هفته در برخی محورها، پلیس راه ناجا تمهیداتی در این رابطه اندیشیده است.

سردار تیمور حسینی، رئیس پلیس راه ناجا، در این خصوص اظهار کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۳ بعد از ظهر تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۹ اردیبهشت ماه از ابتدای آزاد راه تهران شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۶ بعد ازظهر تا ساعت ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه ناجا گفت: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۴ بعدازظهر تا ۲۴ روز جمعه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۶ بعد ازظهر تا ۲۴ همان روز در صورت اعلام ماموران مستقر در محل از آب اسک به رودهن محدوده مشاء به صورت یک طرفه است.

او افزود: اجرای محدودیت ‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد با هماهنگی، اجرای محدودیت‌ها لغو و متعاقبا از طریق رسانه‌ها اطلاع رسانی خواهد شد.

این مقام انتظامی در خصوص وضعیت ترافیک سایر محورهای مواصلاتی اذعان کرد: وضعیت ترافیکی در سایر جاده ها عادی است و ترددها به صورت روان انجام می پذیرد.

سردار تیمور حسینی در پایان با اشاره به لغو کلیه محدودیت‌های ترافیکی مرتبط با کرونا اظهار کرد: غربالگری‌های مربوط به بیماری کرونا در مبادی ورودی شهرها متوقف شده و محدودیتی نیز در این رابطه در هیچ‌کدام از محورهای مواصلاتی وجود ندارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز