پیام وزیر ورزش و جوانان به نماینده سازمان بهداشت جهانی در ایران

۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۱۷:۵۱:۱۲
کد خبر: ۹۹۸۶۰۴
پیام وزیر ورزش و جوانان به نماینده سازمان بهداشت جهانی در ایران
در پی تقدیر سازمان بهداشت جهانی از اقدامات وزارت ورزش و جوانان در حوزه ورزش همگانی، دکتر مسعود سلطانی فر پیام تشکری برای پروفسور هملمن نماینده این سازمان در ایران صادر کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ مسعود سلطانی فر پس از دریافت تقدیرنامه کریستف هملمن، نماینده سازمان بهداشت جهانی در ایران، با ارسال پیامی از حسن توجه آن سازمان نسبت به اقدامات این وزارتخانه تشکر کرد.

متن پیام وزیر ورزش و جوانان خطاب به دکتر کریستف هملمن، به شرح ذیل است:

جناب آقای پروفسور هملمن

نماینده محترم سازمان بهداشت جهانی در ایران

بدینوسیله مراتب تشکر و قدردانی خود را از نامه جنابعالی مبنی بر تأیید اقدامات متعهدانه وزارت ورزش و جوانان در زمینهء توسعه ورزش همگانی و فعالیت بدنی بویژه در دوران پاندمیک کووید-19 ابراز می نمایم.

همانطور که شما هم در پیام خود اشاره کردید؛ این وزارتخانه با توجه کامل به توصیه‌های سازمان بهداشت جهانی مبنی بر توجه ویژه به توسعه فعالیت بدنی عموم مردم در دوران پاندمیک، تلاش نمود با بسیج کامل امکانات و ظرفیت‌های خود در ادارات کل ورزش و جوانان استان‌ها و فدراسیون‌های ورزشی، هیأت‌ها و انجمنهای ورزشی سراسر کشور، و با هماهنگی و همکاری رسانه ملی (صدا و سیما) و بکارگیری سایر رسانه‌ها و فضای مجازی، به وظیفه محوری و ذاتی خود در این راستا عمل نماید. بسیار خرسندیم که این تلاش مورد توجه جنابعالی و سازمان بهداشت جهانی قرار گرفته و به عنوان الگویی موفق در اختیار سایر کشورها قرار گرفته است.

لازم به ذکر است که توجه ویژه این وزارتخانه به موضوع توسعه فعالیت بدنی، به دوران پاندمیک کووید-19 محدود نمی شود. خوشبختانه در سایهء تعامل نزدیک با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دفتر نمایندگی سازمان بهداشت جهانی که از دو سال پیش آغاز شد، زمینه برای اجرای موفقیت آمیز برنامهء «پیادهروی و گفتگو» با حضور وزرای بهداشت کشورهای مدیترانه شرقی، تدوین پیشنویس سند توسعه فعالیت بدنی 2020-2030 و توجه ویژه به توسعه فعالیت بدنی در فدراسیون ورزشهای همگانی منجر شد که اقداماتی پیشرو در جهت توسعه همکاری های راهبردی این وزارتخانه با سازمان بهداشت جهانی محسوب می شوند.

وزارت ورزش و جوانان مصمم است با همکاری و اجرای کامل سند توسعه فعالیت بدنی، گام‌های مؤثرتری در این راستا بردارد و پیشایش از حمایت همه‌جانبهء آن سازمان در اجرای برنامه های ورزش همگانی تشکر و قدردانی می کند.

مسعود سلطانی فر

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز