کشف محموله تریاک در فارس

۱۳۹۹/۰۲/۱۸ - ۱۰:۳۹:۵۳
کد خبر: ۹۹۸۷۶۹
کشف محموله تریاک در فارس
فرمانده انتظامی فارس از کشف 379 کیلو تریاک توسط مأموران انتظامی شهرستان نی‌ریز در بازرسی از یک خودرو وانت پیکان خبر داد.

 

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سردار رهام‌بخش حبیبی گفت: مأموران انتظامی شهرستان نی‌ریز با اقدامات فنی و تخصصی از خبری مبنی بر تردد یک خودرو حامل مواد مخدر در محور سیرجان- قطرویه مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او با بیان اینکه بلافاصله مأموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام و خودروهای عبوری را مورد کنترل قرار دادند، افزود: مأموران در این راستا یک خودرو وانت پیکان را مشاهده و دستور ایست دادند که راننده آن بدون توجه اقدام به فرار کرد.

فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به اینکه پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، مأموران موفق شدند خودرو را متوقف کنند، اظهار کرد: در بازرسی از خودرو توقیف شده، 379 کیلو تریاک کشف و یک قاچاقچی نیز دستگیر شد.

سردار حبیبی با بیان اینکه مبارزه با قاچاقچیان با جدیت از سوی پلیس دنبال می شود، به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده و برخورد با فروشندگان مواد مخدر، سریعا با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس و موضوع را اطلاع دهند.

نظر شما