اخاذی خدمتکار قدیمی از صاحب خانه

۱۳۹۹/۰۲/۱۸ - ۱۵:۵۹:۳۰
کد خبر: ۹۹۸۹۰۷
اخاذی خدمتکار قدیمی از صاحب خانه
سرپرست پلیس فتا پایتخت از دستگیری خانم مستخدمی که پس از ۱۸ سال کار قصد داشت از صاحبکارش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اخاذی کند خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ "داود معظمی گودرزی" گفت: خانمی ۵۱ ساله ساکن حوالی غرب تهران به پلیس فتا مراجعه و از خانمی که از او ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تقاضای وجه کرده بود اعلام شکایت کرد.

این مقام انتظامی توضیح داد: با اعلام شکایت از سوی این خانم میانسال پرونده‌ای با موضوع اخاذی تشکیل و تیمی از کارشناسان پلس فتا مسئولیت پرونده را برعهده گرفتند.

وی عنوان کرد: شاکی در تکمیل اظهارات خود گفت، متهم را می‌شناسد و بیش از ۱۷ سال خدمتکار خانه او بوده در این مدت طولانی به وی اعتماد کامل پیدا کرده است تا جایی که عکس‌ها و فیلم‌های خانوادگی اش را در دسترس او قرار داده است. ولی غافل از اینکه متهم نقشه‌ای در سر خود پرورش داده است.

سرپرست پلیس فتا توضیح داد: با شناسایی مخفیگاه متهم و هماهنگی‌های قضائی تیمی از ماموران پلیس فتا برای دستگیری متهم به مخفیگاه وی در حوالی اتوبان محلاتی اعزام و موفق شدند این خانم ۴۰ ساله به نام (ز - الف) را دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی به پلیس فتا انتقال دهند.

این مقام سایبری با اشاره به اینکه متهم در بازجوئی‌های اولیه به جرم ارتکابی اعتراف کرد و گفت:  مدت ۱۸ سال است که در منزل شاکی کار خدماتی کردم در این مدت از او کینه به دل گرفتم تا اینکه به تصاویر و فیلم‌های خانوادگی او دسترسی پیدا کرده و آن‌ها را با کپی کردن در گوشی موبایلم ذخیره کردم. پس از مدتی از کار برکنار شدم و در صدد انتقام جویی بر آمدم و پیام‌های تهدید آمیزی را به شاکی ارسال کردم.

وی گفت: متهم ادامه داد، او در ابتدا باور نمی‌کرد که من به اطلاعات شخصی او دست پیدا کردم و درخواست مالی مرا رد می‌کرد ولی من در قبال عدم انتشار فیلم و تصاویرش، ملبغ دو میلیارد و ۵۰۰ هزار ریال از او درخواست کردم و، چون می‌دانستم توان پرداخت این پول را دارد مدام پیام‌های تهدید آمیزی ارسال می‌کردم.

سرهنگ گودرزی گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

نظر شما