تکمیلی/ سخنگوی سازمان آتش نشانی لحظاتی قبل خبر داد:

ریزش دیوار در تهران به خاطر زلزله شب گذشته/ شهروندان مراقب باشند

۱۳۹۹/۰۲/۱۹ - ۱۹:۰۴:۳۷
کد خبر: ۹۹۹۱۹۵
ریزش دیوار در تهران به خاطر زلزله شب گذشته/ شهروندان مراقب باشند
جلال ملکی از ریزش یک دیوار قدیمی به علت زلزله شب گذشته در پایتخت خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به ریزش دیوار فرسوده در منطقه 7 شهرداری تهران گفت:  ساعت  18:09 دقیقه عصر امروز حادثه تخریب دیوار در محله نظام آباد نبش خیابان حسینی به سامانه 125 اطلاع و بلافاصله دو ایستگاه در سه دقیقه اعزام می شوند.

او افزود: دیوار قدیمی به وسعت  20 متری به جا مانده از یک ملک قدیمی تخریب شده است. این دیوار برای استحکام ملک مجاور تاکنون نگه داشته شده است. برآوردها بر این اساس است که احتمالا به خاطر زلزله شب گذشته دیوار قدیمی پایداری خود را از دست داده و تخریب شده بود.

ملکی تصریح کرد: آقا و خانم میانسال به خاطر ریزش دیوار دچار مصدومیت شده بودند و خانم تا کمر زیر آجرهای قدیمی بود و این خانم به همراه مصدوم دیگر تحویل اورژانس شدند.

سخنگوی سازمان آتشنشانی افزود: پس از آن عنوان شد که آقای 60 ساله دیگری در آن مکان قرار داشته است. آوار برداری به سرعت صورت می گیرد اما متاسفانه این مرد به علت شدت جراحات جان خود را از دست داد.

به گفته او  محل در حال ایمن سازی است و تا دقایق دیگر تحویل مسئولین می شود.

ملکی در پایان ضمن توصیه به شهروندان اظهار کرد: هنگامی که زلزله رخ می دهد تا چند روز در کنار دیوار ها و سقف های قدیمی و ترک خورده و ساختمان های در حال ساخت قرار نگیرید. ممکن است بنا به خاطر زمین لرزه از ایستایی خارج شده باشد.

نظر شما