مهدی شرفی:

محدودیتی در نصب اپلیکشن شاد وجود ندارد، دانش آموزان تمایل ندارند/ هنوز درباره برگزاری امتحانات تصمیم‌گیری نشده است

۱۳۹۹/۰۲/۲۲ - ۱۰:۰۵:۵۳
کد خبر: ۹۹۹۸۹۷
محدودیتی در نصب اپلیکشن شاد وجود ندارد، دانش آموزان تمایل ندارند/ هنوز درباره برگزاری امتحانات تصمیم‌گیری نشده است
رئیس مرکز برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات آموزش و پرورش با بیان اینکه هنوز درباره برگزاری امتحانات تصمیم‌گیری نشده است، گفت: در صورت برگزاری امتحانات به شکل آنلاین برنامه‌ریزی‌های مناسب برای جلوگیری از تقلب انجام می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ مهدی شرفی، رئیس مرکز برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات آموزش و پرورش، درباره کم‌وکیف نصب شبکه شاد از سوی دانش آموزان گفت: اگر تاکنون دانش‌آموزان توانایی نصب شبکه شاد را نداشته‌اند، به این معناست که تمایلی به نصب آن نداشتند، در غیر این صورت مشکلی در نصب و استفاده از این نرم افزار برای دانش آموزان وجود ندارد.

به گفته او هیچ محدودیتی در نصب اپلیکیشن شاد وجود ندارد، دانش آموزانی که تاکنون از این اپلیکیشن استفاده نکرده‌اند؛ به دلیل عدم تمایل آنهاست.

شرفی تاکید کرد: دانش آموزانی که به هر دلیل از جمله عدم دسترسی به تلفن هوشمند، نرم افزار، اینترنت یا عدم تمایل به استفاده از این شبکه می‌توانند از برنامه‌های تلویزیون استفاده کنند.

رئیس مرکز برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات آموزش و پرورش درباره کم و کیف برگزاری آزمون‌ها به شکل آنلاین در کشور گفت: تاکنون در این باره تصمیماتی اتخاذ نشده است.

رئیس مرکز برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات آموزش و پرورش درباره آخرین وضعیت استفاده دانش آموزان از شبکه شاد گفت: دانش آموزان از این نرم افزار رضایت کامل دارند. در برخی مواقع نیز به دلیل عدم اتصال به اینترنت دانش‌آموزان در دسترسی به این نرم افزار موفق نبودند.

 شرفی افزود: دانش آموزانی که به هر دلیل در اتصال به اینترنت موفق نبودند، می‌توانند از برنامه‌های تلویزیون استفاده کنند.

او درباره طرح‌هایی در برگزاری امتحانات آخر سال گفت: هنوز تصمیم‌گیری در این‌باره اتخاذ نشده است، هر گونه اقدام در این زمینه نیازمند تصمیم‌گیری است تا زمینه تقلب در آزمون‌های آنلاین را کاهش داد.

شبکه شاد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز