محمد علی نجفی ساعاتی دیگر دادگاهی می‌شود

۱۳۹۹/۰۲/۲۱ - ۰۸:۴۴:۵۹
کد خبر: ۹۹۹۹۱۰
محمد علی نجفی ساعاتی دیگر دادگاهی می‌شود
داماد شهردار اسبق تهران از برگزاری دادگاه محمد علی نجفی در پی شکایت الیاس قالیباف در ساعت 11 امروز 21 اردیبهشت خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛  علیرضا ببری، داماد شهردار اسبق تهران از برگزاری  دادگاه محمد علی نجفی در پی شکایت الیاس قالیباف  در ساعت 11 صبح امروز 21 اردیبهشت خبر داد.

ببری دراین باره قبل‌تر به برنا گفته بود: حراست شهرداری تهران در زمانی که محمد علی نجفی، شهردار تهران بود گزارشی را در خصوص احتمال سو استفاده موسسه شمس الشموس تهیه می کند که بر مبنای آن گزارش شهردار تهران به وظیفه خود عمل کرده و گزارشی از احتمال تخلف را به مراجع قضایی ارسال کرده است.

او افزود: این پرونده در حال حاضر فریز شده و جوابی تا کنون دریافت نشده است.

 ببری تصریح کرد: اما بدون اینکه نتیجه آن شکایت مشخص شود الیاس قالیباف، فرزند شهردار اسبق پایتخت شکایت می کند که به او تهمت و افترا زده شده است.

او ادامه داد: در حالی که تا زمان دادگاه به آن پرونده رسیدگی نکرده باشد تهمت معنا ندارد.

داماد شهردار اسبق تهران گفت: اگر هم چنین نباشد شهردار تهران وظیفه داشته بر مبنای گزارش حراست اقدام کند . آقای نجفی در آن گزارش گفته اند احتمال سو استفاده وجود دارد و برای مراجع قانونی دلایل خود را ارسال کردند.

ببری در پاسخ به این سوال که آیا نجفی در مصاحبه نامی از فردی آورده است یا نه، تاکید کرد: آقای نجفی در این خصوص مصاحبه ای نداشته و جایی صحبت از الیاس قالیباف هم نشده است.

او تاکید کرد: این امر در خصوص موضوع باغ برره بوده است و شکایت الیاس قالیباف از نجفی با عنوان تهمت و افترا است.

ببری افزود: نجفی در آن گزارش به صراحت نوشته است که احتمال وقوع سو استفاده وجود دارد تا مراجع قضایی بررسی تکمیلی را انجام داده و نتیجه را به شهرداری اعلام کنند.

او در پایان تاکید کرد: نجفی کاملا وظیفه قانونی خود را انجام داده و اگر این کار صورت نمی گرفت و گزارش حراست در کشو میز گذاشته می شد، تخلف صورت می گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز