همایش بزرگ جوانان اعتدال هم زمان در ۳۰ استان کشور برگزار می‌شود؛

هم اندیشی جوانان و بزرگان اعتدال در مسیر توسعه کشور

۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۱۵:۱۵:۱۲
کد خبر: ۶۴۸۶۲۸
هم اندیشی جوانان و بزرگان اعتدال در مسیر توسعه کشور
همایش بزرگ جوانان اعتدال هم زمان در ۳۰ استان کشور برگزار می‌شود.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «احمدرضا داداندیش» دبیر برگزاری همایش بزرگ سراسری جوانان حزب اعتدال و توسعه، هدف از برگزاری این گردهمایی را هم اندیشی بزرگان و مسئولان حزب با جوانان در جهت حرکت در مسیر توسعه کشور با بهره گیری از مشی اعتدال عنوان کرد.

احمدرضا داداندیش گفت: مرور تاریخچه تشکیل و اهداف عالى حزب ، عملکرد سازمان جوانان و دانشجویان در حوزه هاى فرهنگى اجتماعى ، آموزشى و سیاسى و تقدیر از نقش آفرینى جوانان در انتخابات از محور هاى اصلى این همایش است.

این عضو شورای مرکزی سازمان جوانان و دانشجویان حزب اعتدال و توسعه در ادامه عنوان کرد: با توجه به حضور جوانان درعرصه هاى سیاسى و اجتماعى کشور و لزوم همبستگى ملى و انسجام جوانان حزب پس از پیروزی در دوازدهمین انتخابات ریاست جمهورى، با برگزارى همایش درون حزبى می توان شاهد ابعاد گسترده اى از ظهور و بروز جوانان معتدل در کشور بود.

او افزود: با عنایت به مقارن شدن روز دانشجو با هفته وحدت سازمان جوانان و دانشجویان حزب اعتدال و توسعه همزمان با این ایام همایش سراسری جوانان اعتدال و توسعه را در کل کشور در تاریخ ٢٣ آذر ماه به طور هماهنگ برگزار مى کند.

این همایش بزرگ با عنوان مسوولیت پذیرى و نقش آفرینى جوانان به صورت همزمان در کل کشور و با استفاده از ویدیو کنفرانس و ارتباط مستقیم ٣٠ استان با مرکزیت تهران برگزار مى شود.

با برنامه ریزی هاى انجام شده در سازمان جوانان و دانشجویان و همکارى کانون استادان و دانشگاهیان حزب، این همایش بزرگترین گردهمایى جوانان اعتدال و توسعه و در بین احزاب کل کشور خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز