اعتراض‌ مسوولان شاخه‌ها و کمیته‌های حزب اعتماد ملی به‌اقدامات‌ اخیر در حزب

۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۱:۵۸:۱۶
کد خبر: ۷۲۹۷۳۶
اعتراض‌ مسوولان شاخه‌ها و کمیته‌های حزب اعتماد ملی به‌اقدامات‌ اخیر در حزب
مسوولان شاخه‌ها و کمیته‌های حزب اعتماد ملی طی بیانیه ای به‌اقدامات‌ اخیر در حزب اعتراض کردند.

 به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، متن اعتراضی مسوولان شاخه‌ها و کمیته‌های حزب اعتماد ملی به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن‌ الرحیم

بر اساس اطلاعات رسیده با خبر شدیم که آقای الیاس حضرتی عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی، اقدام به برکناری آقای حمیدرضا کارگر عضو شورای مرکزی و دبیر حزب اعتماد ملی استان یزد از ریاست کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی و روابط عمومی حزب اعتماد ملی کرده‌اند.

این عزل و انتصاب در حالی انجام شده است که رشته تحصیلی آقای کارگر ارتباطات است و ایشان‌ دارای سوابق و تجربیات ارزشمندی‌ در این زمینه اطلاع‌رسانی‌ هستند و خدمات ارزشمندی را در  طول سالیان متمادی به‌حزب داشته‌اند.

اما فرد جایگزین ایشان هیچ‌گونه ارتباط تحصیلی و سابقه تجربی در این سمت ندارند و آنچه از این عزل و نصب استنباط می‌شود صرفا تسویه‌حساب شخصی است که متاسفانه در حزب اعتماد ملی به‌روشی کاملا غیرقانونی و غیر‌اخلاقی آغاز شده است.

از این‌رو ما مسوولان کمیته‌ها، شاخه‌ها و فعالان حزب اعتماد ملی بیش از این سکوت را جایز نمی‌دانیم‌ و حمایت خود را از جایگاه قانونی آیت‌الله دکتر رسول منتجب‌نیا و آقای حمیدرضا کارگر اعلام می‌داریم و این قبیل رفتارهای نادرست و غیرقانونی را در شرایط ناتمام ماندن کنگره دوم  و بلاتکلیفی شورای مرکزی‌ در راستای‌ تکمیل عملیات حذف نیروهای صادق‌ حزب‌ توسط انحصارطلبان تمامیت‌خواه می‌دانیم.

بر اساس قانون احزاب و اساسنامه حزب اعتماد ملی ما بر این باوریم که در جلسه غیرقانونی ۱۵ تیرماه ۱۳۹۷ موارد متعددی‌ از تخلفات قانونی صورت گرفته و گزارش‌های‌ غیرواقعی و جهت‌دار به‌عرض دبیرکل محصور رسیده است و تحت شرایط حصر و محدودیت‌های تحمیلی، ایشان وادار به‌واکنش شده‌اند.

مضاف‌ بر این‌که گزارش بازرسان از تخلفات صورت گرفته در حزب اعتماد ملی به‌منظور بررسی و رسیدگی قانونی به‌ کمیسیون ماده ۱۰ قانون فعالیت احزاب ارسال شده است.

از این‌رو ما و همه اعضای معترض به این روند نادرست و مصوبات غیرقانونی حق‌ شرعی و قانونی خود می‌دانیم که‌ از همه کسانی که با اقدامات‌ غیرقانونی و عددسازی و اختلاف‌افکنی به آبرو و سرمایه ارزشمند اجتماعی حزب اعتماد ملی که مرهون مجاهدت‌های آیت‌الله شیخ مهدی کروبی حفظه الله و آیت‌الله رسول منتجب‌نیا و اعضای فعال شورای مرکزی و اعضای با نام و گمنام حزب اعتماد ملی در سراسر کشور می‌باشد، ضربه جبران‌ناپذیری وارد کرده‌اند‌ تظلم‌خواهی و به‌ مراجع مسوول شکایت کنیم.

 مهدی رسول‌پناه

رییس کمیته‌ اجرایی‌ برگزاری کنگره دوم و رئیس کمیته انتخابات

سمیه طهماسبی   

رئیس شاخه بانوان و عضو هیات منصفه

مهدی مازنی        

رئیس شاخه جوانان

رضا گودرزی        

رئیس شاخه روحانیون

آرزو فاطمی         

رئیس کمیته تشکیلات

مهرداد سایه‌وند  

رئیس کمیته مناطق

طالع زاری            

رئیس شاخه ورزشکاران

قربانعلی قائمی

قائم مقام و عضو شورای مرکزی حزب استان تهران و عضو هیات منصفه

سامان سلیمانی مرند  

مسوول امور رسانه‌ای و سردبیر ارگان رسمی حزب

مجتبی تهرانی     

رئیس دبیرخانه

نظر شما
پرونده ویژه