با حضور مسئولین دلسوز نظام مقدس جمهوری اسلامی؛

همایش و اجتماع بزرگ نخبگان و کارآفرینان ایرانی خارج از کشور در حمایت از برنامه‌های تولید محور برگزار شد

۱۴۰۰/۰۳/۲۷ - ۱۴:۲۵:۵۱
کد خبر: ۱۱۹۴۴۰۰
همایش و اجتماع بزرگ نخبگان و کارآفرینان ایرانی خارج از کشور در حمایت از برنامه‌های تولید محور برگزار شد
همایش و اجتماع بزرگ نخبگان و کارآفرینان ایرانی خارج از کشور در حمایت از برنامه‌های تولید محور با حضور مسئولین دلسوز نظام مقدس جمهوری اسلامی برگزار شد.

به گزارش برنا، همایش و اجتماع بزرگ نخبگان و کارآفرینان ایرانی خارج از کشور در حمایت از برنامه‌های تولید محور با حضور مسئولین دلسوز نظام مقدس جمهوری اسلامی برگزار شد.

بنیانگذار و مدیر بنیاد جهانی کارافرینان جوان:
تسهیل قوانین به نفع ایرانیان خارج از کشور کمکی به رشد جامعه اقتصادی و فرهنگی اجتماعی کشور است

سامان پویان مهر، بنیانگذار و مدیر بنیاد جهانی کارافرینان جوان مستقر در پکن در حاشیه همایش ائتلاف بزرگ نخبگان و کارآفرینان ایرانی خارج از کشور گفت: جامعه متخصص و دلسوزی را در جهت اعتلای کشور طراحی و برنامه ریزی کرده ایم و این همایش بر این اساس تدبیر شده است.

این جوان موفق کارافرین در سطح بین الملل تصریح کرد: جامعه ما حمایت و همکاری تمام را در جهت رشد و توسعه فرهنگ کارآفرینی با معرفی و ارائه برنامه های تدوین شده در آینده به مسئولین مرتبط خواهد داشت و در صدد هستیم که تمام توانمان را جمع کنیم تا با دیگر نهادها و جبهه های مختلف در ایران و خارج از کشور  وارد همکاری برد برد شویم.

پویان مهر ارایه برنامه جهت تسهیل قوانین برای ایرانیان خارج از کشور را نمونه ای از بسته پیشنهادی این مجموعه برشمرد و افزود: مهمترین بسته پیشنهادی ما به دولت آینده, چگونگی تسهیل قوانین در جهت جذب سرمایه های انسانی و مالی به خصوص قوانین مربوط به ایرانیان خارج از کشور که مشابه آن را در چین انجام دادند می باشد. شرایط داخلی نیازمند ایجاد فضای امن مالی و روانی برای جذب ایرانیان خارج از کشور در جهت ورود به عرصه های سرمایه گذاری، فرهنگی و اجتماعی داخلی می باشد.

وی افزود: طبق آمار رسمی نزدیک به پنج میلیون ایرانی خارج از کشور داریم که با برنامه های مدون میتوان از ظرفیت این عزیزان در بخش های مختلف استفاده کنیم.

بنیانگذار و مدیر بنیاد جهانی کارافرینان جوان خاطرنشان کرد: اهداف ما که در مجموعه نخبگان  و کار آفرینان ایرانی خارج از کشور فعالیت داریم با کمک یکدیگر و اجماع گروه ها انشالله تحقق می یابد، البته با حمایت مستقیم رئیس جمهور آینده.

احمد مهدیان دبیر همایش ضمن تشریح جایگاه ارزشمند نخبگان و کارافرینان در بهبود کسب و کار، رونق تولید و اشتغال زایی در شرایط حساس کنونی، عنایت و توجه مدیران به دغدغه نخبگان و کارافرینان را فرصت مناسبی جهت پیاده سازی منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با بهره برداری از انرژی جوانان انقلابی دانست. سرمایه های عظیم کارافرینی جوانان نیازمند حمایت مدیران جهادی و در بستر مبارزه با فساد شکوفا می شود. تاکید یک صدای سخنرانان همایش نخبگان و کارافرینان بر حمایت از این سرمایه عظیم و ارائه تسهیلات مادی معنوی را از مهمترین عوامل تحقق شعار تولید، پشتیبانی و مانع زدایی می دانند.

سخنرانان همایش مورخ ۱۴۰۰/۳/۲۶ در تالار هتل بزرگ ارم :

سخنرانان این همایش حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد(نایب رئیس سابق مجلس شورای اسلامی) 
حجت الاسلام والمسلمین شهریاری(ریاست مجمع جهانی تقریب مذاهب.)
سامان پویان مهر(بنیان گذار و مدیر بنیاد جهانی کارآفرینان جوان)
حجت الاسلام والمسلمین سید موسی علم الهدی, حجت الاسلام والمسلمین اصغردوست(جانشین رئیس سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت روحانیت دفاع مقدس)
دکتر سیفی(دبیرکل کانون عالی کارفرمایان ایران), دکتر سیده محبوبه کاظمی دولابی(کارآفرین بخش گردشگری)، سردار دکتر علی عباسی(دبیر قرارگاه اقتصاد مقاومتی کشور)، دکتر محمد تقی ملبوبی(ریاست انجمن دوستی ایران کانادا) بودند.

در پایان همایش بیانیه ای در راستای حمایت از کاندیدای مورد نظر ریاست جمهوری صادر و تاکید گردید نخبگان و کارافرینان ایران اسلامی در بستر حمایت مسئولین پاکدست توانایی ارزش افرینی و اشتغال زایی را دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
بانک رفاه
بلیط هواپیما
دندونت
توثیق بانک صادرات
بانک سپه
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
بانک رفاه
بلیط هواپیما
دندونت
توثیق بانک صادرات
بانک سپه
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
بانک رفاه
بلیط هواپیما
دندونت
توثیق بانک صادرات
بانک سپه
سلام پرواز