معاون میراث فرهنگی کشور :

برگ زرین دیگری که ورق زدیم

۱۳۹۲/۰۵/۰۴ - ۰۷:۱۱:۲۱
کد خبر: ۱۳۲۰۸۸
برگ زرین دیگری که ورق زدیم
آتوسا مومنی گفت: بدون شک افتتاح این موزه برگ زرین دیگری در افتخارات سازمان میراث فرهنگی به شمار می‌آید.

 به گزارش خبرنگار میراث فرهنگی برنا آتوسا مومنی معاون میراث فرهنگی، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور در مراسم افتتاحیه موزه بزرگان دین  گفت: موزه بزرگان دین با طراحی بسیار زیبا و با هدف آشنایی هرچه بیشتر آحاد مردم با زندگی نامه شخصیت‌های دینی افتتاح شده است.

وی به اهداف افتتاح موزه بزرگان دین اشاره کرد و افزود: افتتاح موزه بزرگان دین با هدف آگاهی افزایی در ارتباط با شخصیت‌های دینی انجام گرفته است.

معاون میراث فرهنگی کشور تصریح کرد: افتتاح موزه بزرگان دین در حقیقت یک اتفاق ارزشمند و اقدامی معنوی است که از سوی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری صورت گرفته است.

وی گفت: این موزه با هدف آگاهی افزایی به افردا در ارتباط با شخصیت‌های دینی، بزرگان و اندیشمندان اسلامی افتتاح شده است.

مومنی افزود: افتتاح این موزه جمهوری اسلامی ایران به عنوان کشوری اسلامی که مهد تشیع به شمار می‌آید نقش مهمی در معرفی شخصیت‎‌های اسلامی و دینی دارد.

وی با بیان اینکه بسیاری از گردشگران خارجی ترجیح می‌دهند قبل از بازدید از استان‌های مختلف کشور از تهران بازدید کنند اضافه کرد: افتتاح این موزه در شهر تهران می‌تواند به معرفی بزرگان و اندیشمندان دینی به گردشگران خارجی نیز کمک کند. 

معاون میراث فرهنگی اظهارکرد: این موزه با همت جمع کثیری از علماء و اندیشمندان دینی، شخصیت های دانشگاهی، متخصصان امر موزه داری، هنرمندان و همکاران سازمان میراث فرهنگی امروز افتتاح شد.

وی با قدر دانی از محمد شریف ملک زاده معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور در زمنیه پیگری‌ها برای افتتاح این موزه اظهار کرد: بدون شک افتتاح این موزه یک برگ زرین دیگر در افتخارات سازمان میراث فرهنگی به شمار می‌آید.

آتوسا مومنی معاون میراث فرهنگی، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور در پایان گفت: هر موزه بنا به شرایط خاصی که دارد از اهمیت خاصی برخوردار است اما در این میان موزه بزرگان دین به دلیل این‌که معرف زندگی‌نامه شخصیت‌های بزرگ دینی و اندیشمندان اسلامی است از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
بانک رفاه
بلیط هواپیما
دندونت
توثیق بانک صادرات
بانک سپه
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
بانک رفاه
بلیط هواپیما
دندونت
توثیق بانک صادرات
بانک سپه
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
بانک رفاه
بلیط هواپیما
دندونت
توثیق بانک صادرات
بانک سپه
سلام پرواز