همزمان با پنجمین روز از دهه فجر:

بلوک‌های خوابگاه برادران در دانشگاه شهید چمران اهواز افتتاح شد

۱۳۸۹/۱۱/۱۷ - ۱۶:۲۲:۰۰
کد خبر: ۱۵۲۳۰
بلوک‌های خوابگاه برادران در دانشگاه شهید چمران اهواز افتتاح شد
همزمان با پنجمین روز از ایام مبارک فجر بلوك‌های خوابگاهی 5 و 6 برادران با حضور معاون وزیر و مسئولان دانشگاه شهید چمران اهواز افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از خوزستان معاون وزیر علوم، تحقیقات وفناوری با اشاره به افتتاح دو بلوك خوابگاهی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: این دانشگاه ظرفیت 3هزار و 500 نفری برای خوابگاه دختران دارد و در صورتی كه دو بلوك خوابگاهی در حال احداث نیز اتمام شوند، این ظرفیت تكمیل خواهد شد.

متکان درباره تعهدات مالی برای تامین اعتبار اتمام خوابگاه‌های اهواز عنوان كرد: مقرر شد استانداری خوزستان مبلغ 700 میلیون تومان به این پروژه اختصاص دهد، وزارت علوم نیز كمك‌هایی نیز خواهد كرد.

وی افزود: استاندار خوزستان قول مساعد داده با كمك به تامین اعتبار ساخت خوابگاه‌ها و تجهیز آنها از ردیف‌های اعتباری متفاوت به ویژه نفت، شرایطی فراهم شود تا دانشگاه سریع‌تر به اهداف خود در رشد و توسعه تحصیلات تكمیلی دست یابد.

این مقام مسئول در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به خوابگاه متاهلین دانشگاه شهید چمران اهواز كه امروز كلنگ‌زنی شد، افزود: این پروژه در سه طبقه با 2 هزار مترمربع زیربنا و اعتباری حدود 850 میلیون تومان به اجرا درمی‌آید.

گفتنی است در بخش دیگری از این برنامه، كلنگ احداث پنج باب منزل مسكونی در كوی اساتید دانشگاه شهید چمران اهواز به زمین زده شد.

نظر شما