رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر خبر داد

افتتاح اردوگاه کشوری تا حضور ۲۰ هزار جوان

۱۳۹۲/۱۱/۱۵ - ۱۴:۱۶:۱۶
کد خبر: ۱۶۲۹۵۶
افتتاح اردوگاه کشوری تا حضور ۲۰ هزار جوان
اعزام کاروان‌های نیکوکاری با رویکرد اجتماع محور از دیگر برنامه های در دست اجرا برای دهه فجر است که با شعار پیشگیری، ایمنی و توانمندی در مناطق محروم کشور صورت می گیرد.

خبرگزاری برنا-رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر از افتتاح اردوگاه کشوری سازمان جوانان در شهرستان فردوس به مناسبت ایام الله دهه فجر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا-وحید قبادی دانا با اشاره به افتتاح اردوگاه کشوری سازمان جوانان در شهرستان فردوس استان خراسان جنوبی، گفت: طرح‌های متعددی به مناسبت ایام الله دهه فجر از سوی سازمان جوانان در استان های مختلف در دست اجرا قرار گرفته که تا آخر بهمن ماه همه این طرح ها به مرحله اجرا می رسد.

وی افزود: یکی دیگر از این برنامه ها اعزام اعضای سازمان به اردوی کشوری راهیان نور است که ثبت نام آن در ایام دهه فجر صورت می گیرد و متقاضیان از نیمه اول اسفند ماه به مناطق عملیاتی اعزام می شوند.

وی از برگزاری المیپاد "آماده" به عنوان یکی دیگر از طرح های این ایام نام برد و افزود: این المپیاد مخفف المپیاد مهارت امدادی دادرسان هلال احمر است که در آن شرکت کنندگان در طرح ملی دادرس در ۳۳۰ شعبه کشور به رقابت با یکدیگر می پردازند.

اعزام کاروان‌های نیکوکاری با رویکرد اجتماع محور

رئیس سازمان جوانان خاطر نشان کرد: اعزام کاروان‌های نیکوکاری با رویکرد اجتماع محور از دیگر برنامه های در دست اجرا برای دهه فجر است که با شعار پیشگیری، ایمنی و توانمندی در مناطق محروم کشور صورت می گیرد.

قبادی دانا افزود: افتتاح کانون‌های عشایری نیز یکی از مهمترین برنامه های سازمان محسوب می شود که اولین کانون ۲۹ اسفند ماه در استان خوزستان به افتتاح می رسد.

وی تصریح کرد: همان طور که می دانید ایران جمعیت یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفری عشایری را در خود جای داده است که این تعداد نیاز به پوشش حمایتی و آموزشی آنها را ضروری می کند.

اجرای طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی در یک‌هزار پایگاه جاده ای
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در ادامه از اجرای طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی در سراسر کشور خبر داد و گفت: این طرح با برنامه های متفاوت‌تر نسبت به سال گذشته از 27 اسفنده ماه تا 15 فرودین ماه در سراسر کشور به اجرا گذاشته می شود.

وحید قبادی دانا که در یک برنامه تلویزیونی سخن می‌گفت با اشاره به حضور 20 هزار نیروی جوان برای اجرای این طرح، افزود: این تعداد نیرو داوطلب در یک‌هزار پایگاه جاده ای آماده خدمت رسانی به مسافران نوروزی هستند.

وی با بیان اینکه این طرح با شعار “بی گدار به جاده نزنید، ظریف برانید” در دست اجرا قرار گرفته است، افزود: برای راهنمایی بهتر مسافران در خصوص انتخاب راه و آموزش مسائل ایمنی، سایت سفر سالم نیز بزودی راه اندازی می شود.

قبادی دانا به برگزاری جشنواره فلیم و عکس در این طرح اشاره کرد و گفت: پایگاه های تست قند خون و فشار خون، خیمه های نماز و فضای کودک نیز مانند سال های گذشته از سوی سازمان در همه پایگاه ها دایر می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
بانک رفاه
بلیط هواپیما
دندونت
توثیق بانک صادرات
بانک سپه
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
بانک رفاه
بلیط هواپیما
دندونت
توثیق بانک صادرات
بانک سپه
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
بانک رفاه
بلیط هواپیما
دندونت
توثیق بانک صادرات
بانک سپه
سلام پرواز