مکوندی:

خوشحالم که صبا را شکست دادیم

۱۳۹۳/۱۱/۱۸ - ۱۲:۰۳:۳۵
کد خبر: ۲۶۰۴۱۰
خوشحالم که صبا را شکست دادیم
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: خوشحالم که برنده بازی با صبا بودیم و توانستیم وضعیت مان را در جدول کمی سر و سامان دهیم.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، بهروز مکوندی در نشست خبری پس از بازی با صبا قم، اظهار کرد: در ابتدا از طرف خود، بازیکنان و باشگاه درگذشت پروین و نریموسی دو پیشکسوت خوزستانی و همچنین درگذشت نوجوان ورزشکار شهرمان را به خانواده این عزیزان تسلیت می گویم و از خدا برای خانواده این سه مرحوم آرزوی صبر دادم.

وی عنوان کرد: باتوجه به این که حتما باید این بازی را با برد پشت سر می گذاشتیم، تغییراتی در نفرات تیم داده بودیم و سعی کردیم از بازیکنانی که تکنیکی تر و سرعتی تر هستند استفاده کنیم. تیم صبا دست به یک بازی بسته زد و ما نیمه اول نتوانستیم به آنچه می خواستیم دست پیدا کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان افزود: در نیمه دوم تیم صبا در مرکز زمین تغییراتی ایجاد کرد و در همان دقایق ابتدایی احساس کردم که بازی را ممکن است از دست بدهیم، به همین دلیل مجبور شدم تغییراتی ایجاد کنم که فکر می کنم این تغییرات مثمرثمر هم بود و توانستیم بازهم نبض بازی را به دست بگیریم و خوشبختانه صاحب موقعیت هم شدیم و به گل پیروزی رسیدیم. خوشحالم که برنده این بازی ما بودیم و به وضعیت مان در جدول کمی سر و سامان دادیم و دو پله بالا آمدیم. امیدوارم در هفته های بعدی با کار و تلاش بیشتر وضعیت مان را از این که هست، بهتر کنیم.
 
وی درباره عملکرد کارلوس دوسانتوز، بازیکن خارجی تیمش، عنوان کرد: فکر می کنم کارلوس باتوجه به سرعتی که دارد هر چه قدر به دروازه نزدیک تر باشد خطرناک تر است و می توانیم از سرعت او در فضای پشت مدافعان بهره ببریم تا به دروازه حریف برسیم.

مکوندی خاطر نشان کرد: من سعی می کنم در هر بازی بر اساس شکل آن بازی از نفراتی استفاده کنم. پس من برای بازی دادن بازیکنانم به نوع بازی حریف و توانایی بازیکنانم نگاه می کنم؛ امروز دوست داشتم به بازی سرعت دهم تا به دروازه حریف فشار وارد کنیم و به گل برسیم.

وی گفت: من 29 بازیکن دارم و سعی می کنم از هر کدام از آن ها براساس توانایی شان بهره ببرم و البته ممکن است در این مسیر اشتباهاتی هم داشته باشم. درباره تعویض هایم نیز باید بگویم که خیلی از مردم دوست داشتند که فرزاد خیلی زودتر وارد زمین شود و در 30 دقیقه پایانی بازی فریاد می زدند که فرزاد وارد زمین شود ولی ما تا آن لحظه بازی را از دست نداده بودیم و یک بازی برابر داشتیم و نتیجه هم مساوی بود. من معمولا تعویض سوم خود را برای 15 دقیقه پایانی می گذارم که اگر بعد از آن هم اتفاقی برای بازیکنی افتاد، زمان زیادی نمانده باشد.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: خلق موقعیت زیاد برابر تیم هایی که 11 بازیکن آن در نیمه زمین خودشان بازی می کنند امکان پذیر نیست، مگر این که تفاوت فوتبال دو تیم خیلی باشد. صبا در زمین ما بازی می کرد و دست به چنین سیستمی زده بود.
 
وی بیان کرد: تمام سعی مان را می کنیم که موقعیت های بسیاری را خلق کنیم و البته به توانایی حریف هم توجه می کنیم و شکل بازی حریف هم روی بازی ما تاثیرگذار است. در دقایق پایانی بازی صحنه ای پیش آمد که من احساس می کنم پنالتی بود و البته امیدوارم که اشتباه کرده باشم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
بانک رفاه
بلیط هواپیما
دندونت
توثیق بانک صادرات
بانک سپه
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
بانک رفاه
بلیط هواپیما
دندونت
توثیق بانک صادرات
بانک سپه
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
بانک رفاه
بلیط هواپیما
دندونت
توثیق بانک صادرات
بانک سپه
سلام پرواز