معاون پژوهش و آموزش حوزه هنری:

هنرمندان شوق ورود مردم به صحنه جهاد اقتصادی را ایجاد کنند

۱۳۹۰/۰۱/۱۹ - ۱۸:۵۱:۰۰
کد خبر: ۳۳۹۵۲
هنرمندان شوق ورود مردم به صحنه جهاد اقتصادی را ایجاد کنند
معاون پژوهش و آموزش حوزه هنری معتقد است: هنرمندان با تکیه به رهنمودهای مقام معظم رهبری می توانند شوق ورود به صحنه جهاد اقتصادی را در مردم ایجاد کنند.
به گزارش سرویس فرهنگ‌وهنر برنا، خسرو زینال پور با اشاره به نام گذاری سال به عنوان جهاد اقتصادی افزود: هنرمندان انقلاب اسلامی که پایگاه آنان حوزه هنری بوده و هست در خط مقدم این راه هستند.

وی با بیان اینکه در سال جهاد اقتصادی به دنبال ایجاد تحول بزرگ در کشور هستیم، گفت: در این شیوه به دنبال پیروی از شیوه های غربی و شرقی نیستیم بلکه به دنبال اقتصاد جهادی هستیم.

وی با اشاره به اینکه اقتصاد جهادی دارای دو مشخصه است ، اظهار داشت: عدالت و رشد دو مقوله مهم در این جهاد اقتصادی است که بیش از هر چیز مورد توجه قرار گرفته است.

زینال پور ادامه داد: قطب های بزرگ اقتصادی به دنبال گسترش لیبرالیسمی در دنیا هستند اما ما در ایران به دنبال گسترش عدالت به صورت مساوی در میان مردم هستیم.

معاون پژوهش و آموزش حوزه هنری معتقد است: غربی ها عدالت را هدف گذاری نکرده اند و برخورداری جامعه از مباحث اقتصادی بستگی به طبقات اجتماعی دارد.

وی افزود: جهاد اقتصادی این روش را در جامعه نفی می کند و به دنبال است که تمام طبقات جامعه به صورت یکسان و مساوی از ابعاد اقتصادی برخوردار شوند.

زینال پور تاکید کرد: با اجرای این روش فاصله طبقاتی کم و جامعه به سوی تعادل یکسان شدن پیش می رود و توقعات و الگوهای جامعه بر این اساس چیدمان می شود.

به گفته این مسئول، در جهاد اقتصادی هدف کسب رضایت خداوند و استفاده از تمام زیر ساخت ها و امکانات برای رسیدن به هدف نهایی است.

زینال پور نقش هنرمندان و حوزه را در این عرصه مهم و ضروری ارزیابی کرد و افزود: این وظیفه هنرمند متعهد است که این اهداف را به جامعه تفهیم کند و حوزه هنری نیز اهداف را در قالب کتاب، فیلم و تولیدات هنری به مردم ارائه دهد.

معاون پژوهش و آموزش حوزه هنری تاکید کرد: با اجرای طرح جهاد اقتصادی و درگیر شدن همه، آحاد جامعه به یک هدف و فرهنگ مشترک می رسند.
نظر شما