برپایی نمایشگاه کتاب سیار در روستاهای خوزستان

۱۳۹۰/۰۱/۲۰ - ۱۵:۰۹:۰۰
کد خبر: ۳۴۱۶۴
برپایی نمایشگاه کتاب سیار در روستاهای خوزستان
نمایشگاه کتاب سیار در 10 روستای بخش مرکزی و 43 روستای بخش الوار گرمسیری از 15 فروردین ماه جاری به مدت یک ماه در خورستان بر پاست.

به گزارش خبرگزاری برنا از خوزستان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک با همکاری انتشارات مسجد جمکران با همت معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای تعالیم بلند آسمانی و تکریم جایگاه رفیع علم، کتاب و دانش اندوزی و منویات رهبر فرزانه انقلاب در ادامه فعالیت های فرهنگی خود در پیشبرد نهضت کتاب خوانی، نمایشگاه کتاب سیار را در 10 روستای بخش مرکزی و 43 روستای بخش الوار گرمسیری از 15 فروردین الی 14 اردیبهشت 90 برپا کرد.
 
نمایشگاه مذکور که به صورت اتوبوس در 53 روستا به حرکت در می آید، حامل بیش از هزار عنوان کتاب فرهنگی و مذهبی است که با 40درصد تخفیف به فروش می رسد.

طبق هماهنگی های این اداره و انتشارات مذکور، مجریان این نمایشگاه در هر روستا یک بسته فرهنگی به ارزش 30 هزار تومان به کانون های فرهنگی هنری، مدارس یا پایگاه های مقاومت بسیج اهدا می کند.

شایان ذکر است، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک در هر یک از روستاهای مذکور یک رابط از میان فعالان کانون های فرهنگی هنری یا دهیاران روستا برای پیشبرد بهتر این فعالیت مشخص کرده است.

نظر شما