گزارشی از هزینه تولید فروشگاه مجازی

فروشگاه‌ساز اینترنتی از ۳۰ تا ۲۵۰ هزار تومان

۱۳۹۰/۰۴/۰۱ - ۱۳:۱۷:۰۵
کد خبر: ۵۸۶۱۶
فروشگاه‌ساز اینترنتی از ۳۰ تا ۲۵۰ هزار تومان
تمام فاکتورهایی که باعث افزایش بازدیدکننده و به ویژه بازدیدکننده بالقوه که بتواند مشتری محصولات مورد نظر باشد را در سایتی که طراحی می‌کنیم، در نظر می‌گیریم.
باشگاه جوانی برنا/وجود اینترنت در جامعه سبب شده که رکن‌های زندگی روزمره هم یکی یکی به جامعه مجازی بپیوندند که خرید و فروش کالا هم یکی از این ارکان است. یکی از دلایلی که فروشگاه‌های مجازی را امروز به گستردگی شاهد هستیم، اقبال مردم به خرید مجازی و سودآوری بیشتر این نوع اقتصاد است، به صورتی که به دلیل گسترش روز افزون فروشگاه‌های مجازی و ورود آن‌ها به جریان داد و ستد در بازار داخلی و ارایه کالاها و خدمات گوناگون از طریق اینترنت، ساماندهی و نظارت بر فعالیت آن‌ها را طلبیده است. به گونه ای که یکی از صاحبان این فروشگاه مجازی از تجارت پر سود خود روایت می‌کند و یکی از محصولات خود را که عینکی با مارک معروف است را مثال می زند او توضیح می دهد: عینکی با قیمت 80 هزار تومان در بازار را 20 هزار تومان می خریم و 40 هزار تومان می فروشیم و مخاطب هم راضی است؛ فروش کلی‌ انواع تی شرت و شال‌مان هم خوب است چرا که تولیدش انحصاری است و در هیچ مغازه و بازاری هم پیدا نمی شود و خودمان عرضه می‌کنیم.


به گزارش خبرنگار برنا،مسوول یک از موسساتی که در راه اندازی فروشگاه های مجازی فعالیت می‌کند توضیح می‌دهد:تجارت الکترونیک در ایران، البته با تامین زیر ساخت‌های فنی و ارتباطی لازم جهت ارائه خدمات تجارت الکترونیک رو به صعود است. اکثر فروشگاه‌های اینترنتی پس از راه‌اندازی و به دلیل سودآوری مناسب همیشه فعال خواهند بود، به جز تعداد محدودی که کسب و کار خود را تغییر می‌دهند. همچنین آماری از نصب و راه‌اندازی فروشگاه مجازی ارائه می‌دهد:

پکیج فروشگاه آنلاین ویژه + سیستم مدیریت محتوا : 250 هزار تومان

پکیج فروشگاه آنلاین کارت شارژ : 150 هزار تومان

پکیج میزبانی وب ویژه فروشگاه : 30 هزار تومان



در تماسی دیگر که خبرنگار برنا با یکی دیگر از شرکت‌های نصب و راه‌انداز فروشگاه‌های مجازی گرفت، مشخص شد که شرکت‌های برنامه‌نویس و فروشگاه‌ساز مجازی، پلن‌های مختلفی برای همه نوع مشتری دارند، برای مثال پلن‌های شرکتی‌شان گران‌تر از پلن‌های معمولی است. مسوول این سایت فروشگاه‌ساز مجازی در این باره می‌گوید: به این علت که ما فروشگاه‌های مجازی‌مان را حتی برای دانشجوها و هر شخص دیگری که آن را سفارش دهد، می‌سازیم، قیمت‌هایی در حدود 55 تا 100 هزار تومان ارائه کردیم.

این فروشگاه‌ها پس از واریز وجه مورد نظر، به علاوه بنر سایت، یک روزه آماده تحویل هستند.

وی در مورد چگونگی فروش بالا و بازدید بیشتر فروشگاه‌های مجازی توضیح می‌دهد: تمام فاکتورهایی که باعث افزایش بازدیدکننده و به ویژه بازدیدکننده بالقوه که بتواند مشتری محصولات مورد نظر باشد را در سایتی که طراحی می‌کنیم، در نظر می‌گیریم. یعنی سایت شما را با استفاده از برچسب‌ها و کلمات کلیدی برای گوگل بهینه می‌کنیم تا از همصنفان‌تان جلوتر باشید. اما اگر می‌خواهید فروش بالایی داشته باشید، باید تبلیغات آن هم از نوع اینترنتی را داشته باشید.

در میان سایت‌هایی که برای ساختن فروشگاه‌های مجازی فعالیت می‌کنند که معمولا قیمت‌های مناسبی هم برای راه‌اندازی یک فروشگاه مجازی دریافت می‌کنند، شرکت‌هایی هم پیدا می‌شوند که این سایت‌ها را به صورت رایگان برای افراد راه‌اندازی می‌کنند. یکی از این شرکت‌ها که به راحتی می‌توان با کلیک بر روی آیکون «ایجاد فروشگاه جدید»، فروشگاهی مجازی ایجاد کرد، با شرکت پست جمهوری اسلامی همکاری می‌کند و فقط کارمزدی 5 درصدی را از هزینه‌ پرداخت شده از هر سفارش را دریافت می‌کند.

برخی شرکت‌های فروشگاه‌ساز هم، فقط در یک حوزه مشخص برای مثال فروش فیلم، فعالیت می‌کنند و سایت راه‌اندازی می‌کنند که قیمت‌هایشان به قرار زیر است:

فروشگاه‌ساز فیلم و هر محصول فیزیکی + فروشگاه‌ساز کارت شارژ و پین‌کد و سریال نامبر + فروشگاه‌ساز فایل و پروژه (همه در یک پکیج) : 80 هزار تومان‌

نسخه ویژه فروشگاه‌ساز 20 قالبه : 120 هزار تومان

نسخه 80 هزار تومانی به همراه نسخه ویژه (200 هزار تومانی) رایگان

نسخه  120 هزار تومان  به همراه نسخه ویژه 20 قالبه (300 هزار تومانی) رایگان



گزارش:آزاده فضلی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
بانک رفاه
بلیط هواپیما
دندونت
توثیق بانک صادرات
بانک سپه
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
بانک رفاه
بلیط هواپیما
دندونت
توثیق بانک صادرات
بانک سپه
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
بانک رفاه
بلیط هواپیما
دندونت
توثیق بانک صادرات
بانک سپه
سلام پرواز