سرپرست سازمان ملی جوانان خوزستان خبر داد

اجرای ۱۰۰ برنامه به مناسبت روز جوان در خوزستان

۱۳۹۰/۰۴/۲۲ - ۱۳:۰۷:۵۸
کد خبر: ۶۲۸۴۶
اجرای ۱۰۰ برنامه به مناسبت روز جوان در خوزستان
سرپرست سازمان جوانان خوزستان از اجرای 100 عنوان برنامه متنوع به مناسبت روز جوان در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از خوزستان،‌ عباس نوری در نشست خبری که به مناسبت هفته جوان برگزار شد بررسی ابعاد شخصیتی حضرت علی اكبر(ع) را یكی از جهت‌گیری‌های هفته جوان دانست و گفت: جوانان امروز باید شجاعت، شهادت طلبی،‌ تدین و ولایت مداری این حضرت را به عنوان بهترین الگو ی خود قرار دهند.

وی اظهار داشت: جوانان نسل سوم در عرصه جهانی اطلاعاتی پویا و قدرت تحلیل بالایی دارند و در دوران پس از جنگ خواستار ایفای نقش بیشتر در عرصه‌های مدیریتی جامعه هستند.

سرپرست سازمان جوانان خوزستان از برپایی جشن بزرگ جوان در هفته آینده خبر داد و گفت: جشن بزرگ جوان 28 تیرماه در اهواز با حضور استاندار خوزستان برگزار می‌شود و در این جشن که بمناسبت11 شعبان،‌ روز میلاد حضرت علی اكبر(ع) از 11 نفر از جوانان برتر استان تجلیل به عمل خواهد آمد.

وی همچنین از برگزاری جشنهای مختلف در روز جوان در شهرهای دیگر استان خبر داد و ادامه داد:دیدار با خانواده شهدا، تجدید میثاق جوانان با ولی فقیه و دیدار با نماینده ولی فقیه در خوزستان،‌ دیدار جوانان با استاندار، ‌توزیع بسته‌های فرهنگی، ملاقات با جوانان معلول، ‌ویزیت رایگان جوانان در مراكز درمانی و مرخصی تشویقی برای سربازان وظیفه متاهل از جمله برنامه‌های سازمان ملی جوانان خوزستان به مناسبت هفته جوان است.

وی توجه به ابعاد شخصیتی حضرت علی اكبر(ع)در هفته جوان را ضروری دانست و گفت:اجرای بیش از 100 عنوان برنامه در روز و هفته جوان در خوزستان با هدف نشاط افزایی،‌ الگوسازی و تقویت اعتماد به نفس در جوانان استان خواهد شد.

سرپرست سازمان جوانان خوزستان،‌ ‌توجه به جوانان شهرستانی به ویژه جوانان روستایی را محور فعالیت‌های این سازمان عنوان کرد و گفت:جوان، تلاش، بصیرت و انتظار شعار امسال در روز جوان خواهد بود.

نوری در بخش دیگری از سخنانش به راه اندازی سامانه اوقات فراغت در خوزستان اشاره کرد و افزود: اوقات فراغت تنها مختص فصل تابستان نیست بلکه با توجه به نیاز جدی جوانان به اوقات فراغت باید به صورت رویكرد فرهنگی در تمام طول سال تعریف شود.

وی ادامه داد: برای نخستین بار توسط این سازمان سامانه اوقات فراغت استانی طراحی شده که جلوگیری از موازی کاری در زمینه برنامه‌های اوقات فراغت، وحدت دستگاه‌ها در اجرای طرح، ‌ثبت اطلاعات دستگاه‌های متولی اجرای طرح و نیز تعیین میزان مشاركت كنندگان در برنامه‌های اوقات فراغت از جمله قابلیت‌های این سامانه است.

نوری همچنین با اشاره به فعالیت كمیته ازدواج جوانان در خوزستان فت: كمیته‌‌ای با عنوان «ازدواج آسان،‌ تحكیم خانواده و كاهش طلاق» به دبیری سازمان جوانان در استان ایجاد شده است كه در راستای آگاه سازی و اصلاح نگرش خانواده ها در خصوص رعایت ضوابط لازم در هنگام ازدواج و نیز تسهیل ازدواج آگاهانه، آسان و پایدار ایجاد شده است.

وی ارائه آموزش‌های بهداشت روانی و ذهنی را از جمله برنامه‌های این كمیته دانست و گفت: این كمیته شامل چهار هسته مركزی تسهیل ازدواج، ‌تحكیم و آموزش مهارت‌های آموزش و مشاوره ازدواج،‌ پژوهش و تبلیغات و اطلاع رسانی است.

نوری ارائه خدمات به بیش از 500 زوج خوزستانی را از ابتدای فعالیت این کمیته در استان که در ابتدای سال 89 راه اندازی شد از جمله فعالیتهای این سازمان عنوان کرد و گفت:در صورت معافیت مالیاتی تالارهای عروسی طرف قرارداد طرح ازدواج آسان،‌ این سازمان به تعداد بیشتری از جوانان خدمات ارائه خواهد داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
بانک رفاه
بلیط هواپیما
دندونت
توثیق بانک صادرات
بانک سپه
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
بانک رفاه
بلیط هواپیما
دندونت
توثیق بانک صادرات
بانک سپه
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
بانک رفاه
بلیط هواپیما
دندونت
توثیق بانک صادرات
بانک سپه
سلام پرواز