۲۰ تا ۳۵ هزار تومان شنا به صرف‌افطار زیر سقف آسمان/مراقبیم به سن تکلیف رسیده‌ها شنا نکنند!

۱۳۹۰/۰۵/۱۲ - ۱۱:۵۰:۱۷
کد خبر: ۶۷۸۱۶
۲۰ تا ۳۵ هزار تومان شنا به صرف‌افطار زیر سقف آسمان/مراقبیم به سن تکلیف رسیده‌ها شنا نکنند!
با شروع شدن ماه مبارک رمضان و گرمای آفتاب مرداد از ورزش‌‍هایی که در ساعات بعد از افطار از آن استقبال می‌شود، شنا و آب بازی است.

به گزارش برنا با شروع شدن ماه مبارک رمضان و گرمای آفتاب مرداد از ورزش‌هایی که در ساعات بعد از افطار از آن استقبال می شود، شنا است.

استخرهایی که از افطار تا سحر امکان استفاده از آن وجود دارد. مجموعه ورزشی در حومه تهران از ساعت 20.30 تا 3:30 بامداد پذیرش داشته و مهمانان خود را با نان، پنیر، چای شیرین و خرما برای افطار و سحری پذیرایی می کند و قیمت هر بلیت این استخر  25 تا 35 هزار تومان است. 


بنا برگزارش برنا یکی از استخرهای روباز در ماه رمضان از ساعت 21 تا 3:30 صبح باز بوده و از روزه داران در نیمه شب زیر سقف آسمان پذیرش می‌کند. برای هر نفر از زمان افطار تا سحر 10 هزار تومان ورودی می‌گیرد. 

استخر یکی از هتل‌های بزرگ تهران نیز از ساعت 6 بعد از ظهر تا 3 و نیم نیمه شب باز است و به گفته مسوول استخر برای افطاری کیک و ساندیس به مشتریان خود داده و هزینه آن 20 هزار تومان است.

نکته جالب زمان استفاده از امکانات استخر است؛ امکاناتی مانند سونای بخار، جکوزی و سالن بدنسازی که مسوولان این استخرها اذعان دارند که افراد به سن تکلیف رسیده تا زمان افطار تنها مجاز به استفاده از این امکانات هستند.

استخر دیگری که بلیت 20 هزار تومانی دارد ساعت کار خود را از 5 بعد از ظهر تا 3:30صبح عنوان می‌کند؛ مسوول استخر در جواب سوال خبرنگار برنا که از چه ساعتی می توان از استخر استفاده کرد عنوان می کند: درب استخر از ساعت 17 باز است. کودکان که به سن تکلیف نرسیده‌اند می‌توانند از 5 بعدازظهر در استخر شنا کنند و بزرگترها امکان استفاده از سونا و جکوزی را دارند و همچنین سحری را هم در استخر میل نمایند.

نکته قابل ذکر این است که چه کسی نظارت ورود افراد به استخر نظارت کرده و تعیین می کند به سن تکلیف رسیده‌اند یا خیر؟ 

نظر شما