برای دیدن کنسرت در برج میلاد؛۸۰ هزار تومان در جیب خود داشته باشید

۱۳۹۰/۰۵/۲۱ - ۱۹:۲۰:۴۷
کد خبر: ۶۹۷۳۶
برای دیدن کنسرت در برج میلاد؛۸۰ هزار تومان در جیب خود داشته باشید
برای هر بلیت کنسرت باید از 30 تا 75 هزار تومان هزینه کنید و نیز برای استفاده از پارکینگ این مجموعه باید 3 تا 5 هزار تومان بپردازید.

به گزارش خبرنگار برنا، اگر می خواهید این روزها به برج میلاد بروید تا کنسرتی گوش کنید و یا کنسرتی در آنجا برگزار کنید این گزارش را از دست ندهید.

برای هر بلیت کنسرت باید از 30 تا 75 هزار تومان هزینه کنید و نیز برای استفاده از پارکینگ این مجموعه باید 3 تا 5 هزار تومان بپردازید. البته همه این هزینه‌ها را باید با هزینه خوراکی و نوشیدنی که در هنگام تفریح خود می خرید جمع ببندید چرا که برای حضور در رستوران گردان برج میلاد که در هر ساعت 360 درجه می چرخد و یکی از پنج رستوران برج است بنا بر گفته مدیرعامل برج میلاد باید برای هر نفر 168 هزار تومان پرداخت کنید.

بنا بر این گزارش محسن ژاله قالیباف، مدیر مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد درباره مبلغ دریافت شده به عنوان هزینه پارکینگ نظر جالبی دارد و در گفت‌وگویی می‌گوید:«هزینه سه هزار تومان برای فردی که حاضر می‌شود 75 هزار تومان پول بلیت کنسرت بدهد،‌ دور از انتظار نیست و مطمئنا نسبت به آن اعتراضی نخواهد داشت.»

همچنین اگر بخواهید کنسرتی هم در این برج برگزار کنید،هزینه سالن همایش‌های برج میلاد برای یك شب یك كنسرت كه 1600 صندلی دارد، 15 میلیون تومان است. هزینه تامین صدای سالن نیز 4 میلیون تومان بوده و مدیریت این مجموعه از گروه‌های اجرا كننده، مبلغ 2 میلیون تومان جهت پاركینگ اخذ می‌كند.

به این ارقام باید مبلغ 2 تا 3 میلیون تومان را هم بابت اورژانس، آتش‌نشانی و...اضافه كرد.همچنین اداره اماكن جهت تامین امنیت،مبالغی در حدود 1.5 تا 3میلیون تومان ـ بسته به گروه و كنسرت اعلام شده ـ دریافت می‌كند.این ارقام برای روزهای میانی هفته است و روزهای تعطیل و 5شنبه و جمعه، مجموع این رقم 2 تا 3 میلیون تومان اضافه می‌شود.


با این همه نگران نباشید اگر به عنوان یک جوان در جیب‌تان از 35 هزار تا 75 هزار تومان برای گوش دادن به کنسرت در برج میلاد پول ندارید و با هزینه های اعلام شده در گزارش، هوس اجرای کنسرت در این برج هم از سرتان پریده است، می‌توانید به صفحه اینترنتی «تور مجازی» که در سایت برج میلاد تهران است و تصویری نشان نمی‌دهد، دل خوش کنید.


نظر شما