هزینه ساخت فیلم مجید مجیدی ۵۰ میلیارد تومان است؟

۱۳۹۰/۰۶/۰۳ - ۲۳:۳۲:۳۶
کد خبر: ۷۲۸۳۶
هزینه ساخت فیلم مجید مجیدی ۵۰ میلیارد تومان است؟
حسین معززی‌نیا مدیر روابط عمومی فیلم سینمایی محمد (ص) با ارسال توضیحاتی تمامی شایعات درباره فیلم سینمایی محمد (ص) را تکذیب کرد.

متن این توضیحات به شرح ذیل می باشد:

در یکی دو روز اخیر، مجموعه خبرهایی درباره‌ی فیلم سینمایی محمد (ص) در دو روزنامه و چند وب‌سایت منتشر شد که موجب حیرت و شگفتی بنده و دیگر دست‌اندرکاران این پروژه شده است.

این خبرها حکایت از انتخاب قطعی چند بازیگر برای چند نقش اصلی فیلم، تکذیب همکاری آقای شهریار بحرانی با این پروژه، تصمیم آقای مجیدی برای استفاده از بازیگران کمتر شناخته‌شده‌ی تئاتر و تسلیم‌شدن در برابر اصرار آقای میرکریمی بر سپردن نقش‌های اصلی به بازیگران شناخته‌شده‌ی سینمایی، اعلام میزان برآورد هزینه‌ی این فیلم که حدوداً 50 میلیارد تومان است، و اعلام مکان درنظرگرفته‌شده برای احداث لوکیشن اصلی فیلم در پنج کیلومتری شهر قم و صرف هشت‌ماه وقت برای ساخت این دکور دارد!

متعاقب انتشار ناگهانی و غیرمنتظره‌ی این اخبار لازم است چند نکته را خدمت‌تان عرض کنم:

یک: تقریباً کلیه‌ی این خبرها نادرست و ناموثق است: آقای بحرانی قرار نبوده با این پروژه همکاری کند و چنین خبری در جایی درج نشده بوده که حالا لازم باشد تکذیب شود/ اختلاف‌نظری درباره‌ی نحوه‌ی انتخاب بازیگران وجود نداشته/ رقم اعلام شده درباره‌ی برآورد هزینه‌ی این پروژه غلط است/ لوکیشن این فیلم در پنج کیلومتری شهر قم واقع‌نشده و بسیار بیشتر از هشت‌ماه برای احداث دکور فیلم وقت صرف شده است!

دو: بازیگران زیادی تا این لحظه برای انجام مذاکره به دفتر تولید فیلم آمده‌اند. بعضی از آنها حتی پس از تأیید تست گریم، با پروژه به توافق نرسیده‌اند و امکان همکاری با آنها میسر نشده است. بنای ما بر این است که پس از نهایی شدن مذاکرات و عقد قرارداد، خبر آغاز همکاری هر بازیگر را به رسانه‌ها اعلام کنیم. بنابراین انتشار زودهنگام خبر پیوستن بازیگران به این پروژه، در شرایطی که هنوز برای خود ما اطمینانی درباره‌ی قطعی بودن حضور این دوستان وجود ندارد، ذهن مخاطب را آشفته می‌کند و به اعتبار رسانه‌های کشور نیز لطمه می‌زند.

سه: بنده قبلاً اعلام کرده بودم که روابط‌عمومی فیلم محمد (ص) آماده‌ی هر نوع همکاری با رسانه‌هاست. کمترین انتظار من این است که دوستان پیش از انتشار چنین خبرهایی، تماس بگیرند و صحت و سقم موضوع را جویا شوند. قاعدتاً شما که اهل کار رسانه‌ای هستید خوب می‌دانید که اهمیت و حساسیت پیرامون این پروژه قابل مقایسه با حاشیه‌های یک فیلم سینمایی عادی نیست. بخشی از رسالت ما در کار خبر، پای‌بندی به صداقت و خشکاندن فضای شایعه‌سازی‌هایی است که می‌تواند یک پروژه‌ی ملی و معنوی را دچار آسیب‌هایی کند که شاید بعداً جبرانش به‌سادگی ممکن نباشد. تقاضا می‌کنم به‌قیمت انتشار سریع یک «خبر داغ» رویه‌ی کار خبری‌مان را دامن زدن به شایعات بی‌مبنا و تکذیب خبرهایی که اصلاً هیچ‌وقت تأیید نشده‌اند، قرار ندهیم.

چهار: روال کار روابط‌عمومی پروژه‌ی محمد (ص) این است که تا قبل از آغاز فیلمبرداری، کلیه‌ی ‌اطلاعات موثق را در اختیار تمام رسانه‌ها قرار دهد، و به‌محض نزدیک‌شدن به شروع مرحله‌ی فیلمبرداری، امکان تهیه‌ی گزارش‌های اختصاصی را برای هر رسانه‌ای که تمایل به انعکاس خبرهای فیلم دارد، فراهم کند. امیدوارم همکاری‌مان به‌نحوی باشد که بر میل و رغبت ما برای ارائه‌ی سرویس مناسب در هفته‌ها و ماه‌های آتی که حجم خبرهای این پروژه افزایش خواهد یافت، بیفزایید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
بانک رفاه
دندونت
توثیق بانک صادرات
بانک سپه
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
بانک رفاه
دندونت
توثیق بانک صادرات
بانک سپه
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
بانک رفاه
دندونت
توثیق بانک صادرات
بانک سپه
سلام پرواز