فست فود آخر هفته باشگاه جوانی

از جنجال رسانه‌ای فروش وسایل پیشگیری تا حاشیه‌های پیرمرد بادکنک فروش در برنا

۱۳۹۰/۰۸/۰۶ - ۱۶:۳۷:۴۲
کد خبر: ۸۴۲۴۸
از جنجال رسانه‌ای فروش وسایل پیشگیری تا حاشیه‌های پیرمرد بادکنک فروش در برنا
در هفته گذشته سوژه‌های باشگاه جوانی،حواشی فروش وسایل پیشگیری در شهر،هزینه گزاف بیلبوردهای تبلیغاتی،نرم‌افزارهای لاغری و‌سوءاستفاده برخی از موسسات از نام کنکوری‌ها بود.
باشگاه جوانی برنا/در هفته‌ای که گذشت باشگاه جوانی برنا سوژه‌های زیادی را با موضوعات مختلف از جمله حواشی فروش وسایل پیشگیری در شهر و هزینه‌های گزاف بیلبوردهای تبلیغاتی،نرم افزارهای لاغری و سوءاستفاده برخی از موسسات از نام کنکوری های و حواشی خبر پیرمرد بادکنک فروش در برنا بود.

مخاطبان طی تماس با برنا، ابراز علاقمندی خود را برای کمک به پیرمرد بادکنک فروش ابراز کردند که این مساله از شیرینی های تحریریه خبر سرویس باشگاه جوانی برنا بود.

چند روایت از زیرزمین یک دبیرستان معروف در تهران


صدای بازی بچه‌ها از میان درختان سر به فلک کشیده دبیرستان به گوش می‌رسد و بنرهای کلاس‌های آموزشی و قرآنی دور تا دور حیاط را پوشانده‌اند. اثری از آنچه که آدرس‌اش را داده‌اند، اینجا نمی بینید. وقتی پا به درون حیاط می‌گذارید، دربان نگاه متعجب شما را که می‌بیند گویی که آدم‌های مشابه شما را بسیار دیده باشد، بدون آنکه جمله‌ای بگویید،در جواب‌تان آدرس گوشه دیگری از دبیرستان را می‌دهد. بروید بیرون کوچه، خیابان حافظ نرسیده به در دانشگاه امیر کبیر، در سبز رنگ؛

کف‌دست‌هایی که از آینده می‌گویند/ 5 هزار تومان برای دانستن عاشقانه‌های زندگی

از تعداد مشتری‌های هر روزش چیزی نمی‌گوید اما «مهناز» یکی از مشتری‌هایش می‌گوید: روزانه حدود 20-30 تا مشتری دارد که بیشترشان مردم محلی‌اند اما گاهی هم از مناطق دیگر مراجعه می‌کنند! ‌

گویا اشتیاق برای دانستن آینده دختر و پسر نمی‌شناسد چرا که زن فالگیر از هر دو جنس مشتری دارد و به قول خودش تعدادشان تقریبا برابر است با این حال معتقد است که خانم‌ها بیشتر به این فال اعتقاد دارند!

به صف مشتری‌ها نگاه می‌کنی که بی‌صبرانه منتظر نوبت خود هستند و به درآمدی 150هزار تومانی زن فالگیر که در ازای گفتن حرف‌هایی بی اساس دریافت می‌کند و جمله یکی از مشتری‌هایش برایت پررنگ‌ می‌شود که می‌گوید: مهم امیدی است که زن فالگیر به مشتری‌هایش می‌دهد!!

کپسول‌های درمانی پاییزی؛معجزه طبیعت در سلامتی

فصل پاییز در کنار تمام ویژگی‌هایی که دارد میوه‌های منحصر به فرد و ویژه‌ای هم دارد که سرشار از خاصیت و فواید شگفت انگیزی هستند و تقریبا همه‌شان مثل دژ دفاعی برای مقابله با انواع بیماری‌های این فصل هستند و این بهانه خوبی بود تا سراغ دکتر سید مرتضی صفوی، متخصص تغذیه، دانشیار دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برویم و از او درباره خواص 4 میوه شاخص پاییزی بپرسیم.

بسته بند شغلی با چسب، مقوا ونایلکس/ افرادی که نان خود را از بستن در می‌آورند

یک شرکت تجهیزات پزشکی برای عرضه محصولات به سه نفر بسته بند نیاز دارد که با حضور در شرکت این کار را انجام دهند .صاحب کار عنوان می‌کند محیط کار کاملا زنانه است و برای هر بسته بند تجهیزات پزشکی با 9 و نیم ساعت کاری تنها 300 هزار تومان پرداخت می‌شود و در ابتدای کار از بیمه و مزایا خبری نیست. بعد از سه ماه کاری به بسته بندها بیمه ای با کسر 7 درصد از حقوق تعلق می‌گیرد.

300 هزار تومان در ازای آوردن600 هزار بازدیدکننده؟!


این فرد در مورد سقف آمار بازدید توضیح داد: در ازای هر 10هزار بازدید مبلغ 5هزار تومان به فرد داده خواهد شد که البته قرار است این مبلغ تا 10هزار تومان افزایش پیدا کند.

وی با اشاره بر این‌که سایت باید بازدید خوبی داشته باشد و مثلا روزانه 2 تا 3هزار نفر بازدید داشته باشد تا فرد به سرعت به پول برسد ادامه می‌دهد: با آمار بازدید کم و حدود 20 تا30 بازدید در هر روز مدت زمان بیشتری را باید صبر کنید.

رد پای نفرات اول کنکور؛از تبلیغات بنگاه‌های کنکوری تا دبستان محل تحصیل!


این روزها برخی از موسسات از نام افرادی که در کنکور سال 90 رتبه کسب کرده‌اند، استفاده کرده و حتی دبستان محل تحصیل این افراد هم در تبلیغات خود از نام این افراد بهره می‌برند و رمز موفقیت‌های نفرات اول کنکور را تحصیل و یا شرکت در کلاس‌های خود عنوان می‌کنند.

چسباندن شماره‌های جعلی بر پلاک خودرو؛راه‌ میانبر متخلفان برای طرح ترافیک

یکی از این راننده‌ها با اشاره به این مطلب که در نبود ماموران می‌توان از طریقی دوربین‌های راهنمایی رانندگی را فریب داد در گفت و گو با خبرنگار برنا عنوان کرد: هر روز از ورودی طرح و ترافیک خیابان بهار شیراز عبور می‌کنم و برگه خلافی خودرو چند صفحه‌ای حدود 300 هزار تومانی دارم. برای عبور از محدوده طرح و ترافیک، از یک شماره که پشت آن آهن ربا چسبانده شده استفاده می‌کنم و بعد از عبور ورودی طرح ترافیک شماره چسبانده شده را از روی پلاک خودروی خود بر می‌دارم و به این صورت وارد محدوده طرح ترافیک پایتخت می‌شوم.

رژیم گرفتن با نرم‌افزار ممنوع!


این‌که رژیم های صادر شده توسط این نرم‌افزار‌ها چه تفاوتی با رژیم‌های متخصصان تغذیه دارد و آیا می‌تواند مفید باشد سوالی است که "دکتر سید مرتضی صفوی" متخصص تغذیه و دانشیار دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در پاسخ به آن به خبرنگار برنا گفت: نه تنها افراد عادی نمی‌توانند از این نرم‌افزار برای دریافت رژیم استفاده کنند،بلکه حتی برخی از پزشکان هم که از این نرم‌افزار‌ها برای درمان بیماران استفاده می‌کنند نیز متخلفند، چرا که دادن رژیم باید در یک جلسه ویزیت انجام شود.

عکس‌هایی تکان دهنده از شغل یک پیرمرد+عکس


رنگ
رنگ
رنگ
آبی
زرد
نارنجی
و سفید

کاش با فروش بادکنک‌ها، خستگی‌هایش کم ‌شود!

گفتنی است پس از درج خبر پیرمرد بادکنک فروش شهروندان تهرانی با تماس با خبرگزاری برنا،خواستار آدرسی از پیرمرد بادکنک فروش برای کمک رسانی شدند.

با 150هزار تومان یک شبه خوشبخت شوید/ کلاس‌های بدون مجوز، پایه علمی ندارند


این مساله که "چرا جذب روابط غلط یا افرادی می‌شویم كه به ما صدمه می‌زنند؟ چرا یک سری اتفاق ناگوار تكرار شونده در زندگیمان داریم؟ چرا به رغم داشتن دستاورد شاد و خوشحال نیستیم؟ سوالاتی است که بنا به ادعاهای برخی تبلیغات تنها با رفتن به کلاس‌های آموزشی یونگ می‌توان به ‌آن‌ها پاسخ داد.

این کلاس‌ها با هزینه 150 هزار تومان در دوازده جلسه برگزار می‌شود و قرار است افراد با شرکت در این کلاس‌ها یک شبه احساس خوشبختی کنند.

شخصی‌کردن زمان تنها با 90 هزار تومان/ ساعت‌های خانوادگی هم آمد


ین روز‌ها ورژن جدید این محصولات به بازار آمده و افراد با ارائه فایل عکس‌های شخصی و خانوادگی می‌توانند داشتن ساعت دیواری با عکس شخصی را تجربه کنند!البته این ساعت‌ها با هزینه‌ها گزاف و حدود 90 هزار تومان به دست مشتری می‌رسند.

آیا کلیک در سایت‌ خارجی و دریافت پول درست است؟


به تازگی برخی از سایت‌ها با شعار«صرف کمترین زمان و هزینه،شغل خوب و مطمئن» اقدام به جذب افراد می‌کنند. در این آگهی‌ها دیده می‌شود که از مخاطب درخواست می‌شود تا اشتراک برخی از سایت‌های خارجی به دلار خریداری شده و با حضور در این سایت‌ها-در طول چند ماه- در ازای حضور و فعالیت و کلیک در این سایت‌ها از 100 تا 1000 دلار حق الزحمه دریافت کنند.

اجاره 125 میلیون تومانی بیلبوردهای تهران؛پول‌ها به جیب چه کسی می‌رود؟

مسوول یکی از شرکت‌های که در تمام نقاط تهران این بیلبوردها را اجاره می‌دهد، قیمت برخی از آنها را چنین عنوان می‌‎کند؛چمران بالاتر از پمپ بنزین گیشا 38 متر؛کف قیمت 11 میلیون برای یک ماه.خیابان عباس آباد تقاطع احمد قصیر 8 متر؛ یک و نیم میلیون تومان برای یک ماه.همت تقاطع چمران 125 متر؛ 125 میلیون، قیمت فعلی 70 الی 80 میلیون. همت خروجی پاسداران 32 متر؛ 17 میلیون برای یک ماه.همت تقاطع مدرس 80 متر؛ 50 میلیون برای یک ماه.

جنجال رسانه‌ای برای توزیع محصولات جنسی در سوپرمارکت‌ها/این برنامه جدید نیست


عباس صداقت رییس اداره ایدز وزارت بهداشت در گفت و گو با خبرنگار برنا، در خصوص توزیع وسایل پیشگیری از بارداری در سوپرمارکت ها و کیوسک های روزنامه فروشی گفت: ما هیچ دستوری در خصوص توزیع این وسایل در مراکزی همچون سوپر مارکت ها یا کیوسک های روزنامه فروشی نداده ایم و این خبر به شکل بدی اطلاع رسانی شده است.


نظر شما