اگر از ترسیدن لذت می‌برید، کلیک کنید+تصاویر

۱۳۹۰/۰۸/۱۲ - ۲۲:۵۷:۰۴
کد خبر: ۸۵۳۰۷
اگر از ترسیدن لذت می‌برید، کلیک کنید+تصاویر
تکنولوژی های مدرن به کمک کسانی آمده است که دوست دارند کمی بترسند و برای این کار هم به راحتی به آنچه که از آن لذت می‌برند دسترسی داشته باشند.
این روزها با وجود همه ابزارهای تکنولوژی و صدای ماشین های مختلف در سطح شهرها دیگر جایی برای موجودات غیر عادی و فرازمینی باقی نمی ماند و کسانی که دوست دارند کمی هیجان داشته باشند باید به همان گوشی های موبایل خود اکتفا کنند.

در دنیای امروز کسی که بخواهد بترسد معمولاً تنها می تواند فیلمهای ترسناک جن و روح تماشا کند که این روزها این فیلمها نیز دیگر کسی را نمی ترساند.

به گزارش «24»، استیو کوپلمن، کارشناس آمریکایی اختراع و ابداع خانه های جن زده در اکثر فیلمهای هالیوودی سایتی راه اندازی کرده است (HauntedHouse.com) که مخصوص ایده های جدید برای ترساندن با تکنولوژی های برتر است. در این سایت مکانهایی در آمریکا معرفی شده است که با استفاده از تکنولوژی روز دنیا می توان افراد را به همان فضاهای فیلمهای هالیوود برد.

1. خانه شکنجه: این خانه در تگزاس آمریکا ساخته شده است و مثل فیلمهای هالیوودی فرد را در خانه ای گیر می اندازد که از لحاظ روحی و جسمی شکنجه می بیند. با استفاده از دوبین های مخصوص و سنسورهایی که به بدن فرد وصل می شود همان شرایط فیلمها برای فرد بازسازی می شود.

2. تاریکی در خیابان لوئیس: این تکنولوژی شرایطی برای فرد مهیا می کند که با قدم زدن در خیابانهای مجازی و ترسناک به صورت سه بعدی اشیاعی را می بیند که بیش از حد برای او ترسناک محسوب می شوند. این پروژه یک میلیون دلاری در 17هزار متر مربع راه اندازی شده است. در این خیابان از موجودات ترسناک فیلمهای هالیوودی نیز کمک گرفته شده است.

3. دروازه 13: در این تکنولوژی با استفاده از موجودات ترسناک 18 فوتی مجازی افراد 13 بار ترسانده می شوند که در هر 13 داستان از قصه های ترسناک فیلمهای هالیوود الهام گرفته شده است. این پروژه در شهر لوئیزیانا آمریکا علاقمندان زیادی را تا کنون جذب کرده است.

4. مهمانخانه خفاشها: در فیلادفیا مهمانخانه ای طراحی شده است که یک مکان 200 ساله در جنگلهای فیلادفیا آمریکا محسوب می شود که از فیلم روح آلفرد هیکاک الهام گرفته شده است. در این مهمانخانه کاملاً ترسناک میزبانانی از شما پذیرایی می کنند که اصلاً از شما خوششان نمی آید. در این اتاق پشتی این مهمانخانه از 12 ماشین ساخت مه برای ایجاد فضایی ترسناک استفاده می شود.

5. مدرسه دنت: در شهر اوهایو آمریکا مدرسه ای متروکه و ترسناک ساخته شده است که پر از اجساد دانش آموزانی است که توسط معلم سابق مدرسه دزدیده و کشته می شوند. این مدرسه بر اساس یک داستان واقعی در سال 1950 ساخته شده است.

 


نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
بانک رفاه
بلیط هواپیما
دندونت
توثیق بانک صادرات
بانک سپه
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
بانک رفاه
بلیط هواپیما
دندونت
توثیق بانک صادرات
بانک سپه
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
بانک رفاه
بلیط هواپیما
دندونت
توثیق بانک صادرات
بانک سپه
سلام پرواز