احساس غرور مردم غزه از شلیک موشک‌های مقاومت

۱۳۹۱/۰۸/۲۸ - ۱۴:۵۰:۵۲
کد خبر: ۱۰۶۹۰۱
احساس غرور مردم غزه از شلیک موشک‌های مقاومت
خبرگزاری‌های غربی در گزارش‌های میدانی خود از نوار غزه اعلام کردند فلسطینی‌های ساکن غزه با غرور خاصی شلیک موشک‌های مقاومت به سوی مواضع صهیونیست‌ها را تماشا می‌کنند.

به گزارش خبرنگار بین ‌الملل برنا، خبرگزاری‌های غربی در گزارش‌های میدانی خود از نوار غزه اعلام کردند فلسطینی‌های ساکن غزه با غرور خاصی شلیک موشک‌های مقاومت به سوی مواضع صهیونیست‌ها را تماشا می‌کنند.

گفتنی است؛ خبرگزاری انگلیسی رویترز در این رابطه اعتراف کرد علیرغم اینکه تعداد حملات هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه در طول پنج روز گذشته نزدیک به هزار مورد بوده و طی این حملات بیش از 50 فلسطینی کشته و 400 تن دیگر زخمی شده‌اند اما ساکنین غزه با تماشای شلیک موشک‌های مقاومت به سوی مواضع اسراییل به این باور می‌رسند که حملات صهیونیست‌ها بی‌پاسخ نمی‌ماند و فلسطینی‌ها از توانایی لازم برای دفع حملات دشمن برخورد دارند.

به گزارش خبرگزاری مزبور مردم غزه با توجه به اینکه پاسخ‌های موشکی مقاومت فلسطین به حملات صهیونیستی باعث فلج شدن فعالیت‌ها در سراسر فلسطین اشغالی و فرار بیش از 4 میلیون اسراییلی به سوی پناهگاه‌ها شده است، احساس می‌کنند دور جدید حملات صهیونیست‌ها به نوار غزه نمی‌تواند برای مدت طولانی ادامه پیدا کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز