آمار خبرگزاری‌های غربی از شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد

احساس غرور مسلمانان از مقاومت فلسطینی‌ها رو به افزایش است

۱۳۹۱/۰۸/۲۹ - ۱۸:۱۲:۱۷
کد خبر: ۱۰۷۰۶۰
احساس غرور مسلمانان از مقاومت فلسطینی‌ها رو به افزایش است
خبرگزاری انگلیسی رویترز امروز طی گزارشی اعلام کرد مقاومت کاملاً حساب شده نیروهای مقاومت فلسطین، موجی از احساس غرور و شادی را در بین مسلمانان جهان برانگیخته است.

به گزارش خبرنگار بین الملل برنا، خبرگزاری انگلیسی رویترز امروز طی گزارشی اعلام کرد مقاومت کاملاً حساب شده نیروهای مقاومت فلسطین در مقابل دور جدید تهاجمات نظامی رژیم صهیونیستی موجی از احساس غرور و شادی را در بین مسلمانان نه تنها در فلسطین اشغالی بلکه در سرتاسر جهان برانگیخته است.

در گزارش این خبرگزاری آمده است: به‌ویژه ساکنین غزه از اینکه مبارزان فلسطینی می‌توانند هر نقطه از فلسطین اشغالی را زیر پوشش حملات موشکی خود قرار دهند و میلیون‌ها صهیونیست را برای مدتی طولانی در پناهگاه‌ها حبس کنند احساس غرور می‌کنند و به این باور رسیده‌اند که دوران برتری نظامی رژیم صهیونیستی و حملات یک جانبه آن‌ها به زنان و کودکان فلسطینی به سرآمده است.

براساس گزارش رویترز هزاران تن از مسلمانان در نقاط مختلف جهان در صفحات متعلق به خود در شبکه‌های مختلف اجتماعی از جمله فیس بوک و توئیتر انواع شعرها و نوشته‌های حماسی را در تقدیر از مقاومت گروه‌های فلسطینی در غزه به نمایش گذاشته‌اند.

در گزارش مزبور تاکید شده است ساکنین غزه، حتی برخی از چهره‌های سیاسی مخالف حماس در این منطقه اعتقاد دارند جنبش‌های حماس و دیگر گروه‌های فلسطینی در حال حاضر در یک موقعیت بسیار بهتری نسبت به جنگ 22 روزه در چهار سال پیش قرار دارند؛ زیرا هم موشک‌های قدرتمندتر و پیشرفته‌تری را در اختیار دارند و هم سرنگونی رژیم‌های وابسته به آمریکا و اسراییل در مصر و تونس و رشد فضای بیدرای اسلامی در دیگر کشورهای مسلمان موجب افزایش حمایت‌های مردمی مسلمانان جهان از فلسطینی‌ها شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز