بیانیه سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ به مناسبت ۹ دی

۱۳۸۹/۱۰/۰۶ - ۱۵:۴۲:۰۰
کد خبر: ۱۲۲۱
بیانیه سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ به مناسبت ۹ دی
سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ به مناسبت 9 دی ماه بیانیه‌ای منتشر كرد.
به گزارش سرویس سیاسی برنا به نقل از روابط عمومی سپاه محمد رسول الله (ص) متن این بیانیه به شرح زیر است:

اینك در آستانه 9 دی «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» قرار داریم. حق هوشیاری و آگاهی آحاد مردم ایران در جریان فتنه 88 سد محكمی در برابر براندازی بود كه نطفه‌ نامشروع آن از سالیان قبل توسط استكبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل در بستر خواص بی‌بصیرتی كه به واسطه دنیاطلبی و مطامع شیطانی دچار استحاله شده بودند بسته شد و با سرمایه‌گذاری وسیع و هدایت تمام قد عوامل برنامه‌ریز بیگانه اقدام به براندازی نرم كردند.

واضح است اگر نبود زعامت و هدایت رهبر فرزانه در تدبیر امور و اطاعت محض امت امام از رهنمودها و راهكارهای عملی ایشان، قطعا روند انقلاب چیزی جز سرنوشت كشورهای دگرگون شده با انقلابات مخملی نبود؛ و چه زیبا ارتباط بین امت و امام برقرار شد و بحث مردم ایران اهل بصیرت‌اند و نه اهل كوفه و این مدال افتخاری است كه در جای جای فرمایشات نائب امام زمان (عج) به آن اشاره شده است.

لذا ما هادیان سیاسی سپاه محمد رسول‌الله (ص) و طلایه‌داران میدان نبرد نرم در طول 8 ماه استقامت و پایداری در برابر جنگ نرم در این روز ماندگار و جاودان، بار دیگر بیعت خود را با پیر مرادمان تجدید كرده و همگان را به وحدت حول محور ولایت مطلقه فقیه دعوت می‌نماییم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز