مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول‌الله:

حماسه ۹ دی مشت محكمی به دهان تمام یاوه‌گویان كوبید

۱۳۸۹/۱۰/۰۶ - ۱۵:۴۴:۰۰
کد خبر: ۱۲۲۸
حماسه ۹ دی مشت محكمی به دهان تمام یاوه‌گویان كوبید
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول‌الله تهران بزرگ گفت: حماسه نهم دی‌ماه 88 روز بصیرت و اعلام وفاداری دوباره‌ ملت سرافراز و غیور ایران است كه مشت محكمی به دهان تمامی یاوه‌گویانه فتنه‌گر داخلی و خارجی كوبید
 

به گزارش سرویس سیاسی برنا به نقل از روابط عمومی سپاه محمد رسول الله(ص) حجت‌الاسلام گواهی در جمع پرسنل رسمی و وظیفه این سپاه با تسلیت ایام سوگواری اهل بیت با اشاره به فرارسیدن یوم‌الله نهم دی گفت: انسان گاهی در شكرگزاری از نعمت‌های الهی كه به او ارزانی می‌شود غفلت می‌كند گاهی ممكن است مبلغی ناچیز به او برسد خدا را چند مرتبه شكر می‌گوید ولی از یك خطر جانی مثل عمل جراحی كه نجات پیدا می‌كند و نیازی به آن نمی‌بیند از شكرگزاری غافل می‌شود. حماسه جاویدان نهم دی‌ماه 88 روز بصیرت و اعلام وفاداری دوباره‌ ملت سرافراز و غیور ایران است كه مشت محكمی به دهان تمامی یاوه‌گویانه فتنه‌گر داخلی و خارجی كوبید.


وی ادامه داد: چراكه از سال‌ها قبل این عوامل سرسپرده و وابسته به بیگانه با استفاده از گمراهی بعضی از خواص بی‌بصیرت برنامه‌ریزی كرده بودند تا به خیال خام خود، بین امت و ولایت تفرقه بیندازند و فاجعه بی‌حرمتی به عاشورا را خلق كردند ولی ملت بصیر و آگاه ایران در نهم دی به خیابان‌ها آمدند و پاسخ دندان‌شكنی به تمامی مستكبرین دادند و ما باید شكرگزار این حضور گسترده باشیم.


گواهی افزود: در حقیقت در این روز خداوند متعال تجدید حیات دوباره‌ای به نظام اسلامی عطا کرد كه تمام نقشه‌های دشمنان داخلی و خارجی را به دست توانای ملت ایران نقش بر آب نمود. ما نباید از این نعمت الهی غافل شویم و ان‌شاءالله در هر سال این روز را كه روز میثاق امت با ولایت است جشن می‌گیریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز