معاون رئیس جمهوری در اجرای قانون اساسی:

برخی نامزدها به سیاه نمایی وعوام فریبی روی آورده اند

۱۳۹۲/۰۳/۱۶ - ۱۴:۱۰:۴۸
کد خبر: ۱۲۴۸۱۴
برخی نامزدها به سیاه نمایی وعوام فریبی روی آورده اند
اینگونه اقدامات نه تنها تبلیغ نیست بلکه ضد تبلیغ محسوب می شود و به زیان خود نامزدها تمام خواهد شد.

به گزارش روی خط خبر برنا ، حجت الاسلام والمسلمین «سید محمدرضا میرتاج الدینی» در مراسم بیست و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در یاسوج با بیان اهمیت انتخابات پیش رو و جایگاه ویژه رییس جمهوری، افزود: اینگونه اقدامات نه تنها تبلیغ نیست بلكه ضد تبلیغ محسوب می شود و به زیان خود نامزدها تمام خواهد شد.

وی همچنین  با اشاره به اینكه عملكرد دولت های نهم و دهم در حوزه های مختلف مشخص است و مردم فهیم و هوشیار ایران نیز با تیزبینی و بصیرت آنها را مورد بررسی قرار می دهند، بیان كرد: بهتر است نامزدها در تبلیغات خود انصاف را رعایت كنند.

«میرتاج الدینی» با بیان اینكه دولت تنها به حفظ آرامش در برگزاری انتخابات پیش رو می اندیشد، ادامه داد: دولت از هیچ یك از كاندیداهای حاضر در صحنه انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری حمایت نكرده و نمی كند.

وی در ادامه با اشاره به برخی آمارها و پیشرفت های قابل ملاحظه دولت های نهم و دهم در ابعاد مختلف، اعلام كرد: میزان تولید برق كشور از ۳۶ هزار مگاوات تا قبل از سال ۸۴ هم اكنون به بیش از ۷۰ هزار مگاوات رسیده است.

میرتاج الدینی گفت: در دولت های نهم و دهم بیش از دو میلیون واحد مسكن مهر تحویل مردم شده ، یك و نیم میلیون نیز در حال ساخت و حدود دو میلیون مسكن روستایی مقاوم سازی شده است.

معاون رییس جمهوری در اجرای قانون اساسی یادآور شد: در هشت سال گذشته بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار در حوزه آب و برق در كشور سرمایه گذاری شده است.
میرتاج الدینی با اشاره به برخی پیشرفت های خیره كننده ایران در بخش های علمی، فناوری، صنایع فضایی، موشكی و انرژی هسته، گفت: غنی سازی اورانیوم سوخت رآكتور تحقیقاتی تهران از میزان سه و نیم درصد به حدود ۲۰ درصد رسیده كه برگ برنده ای در طول تاریخ هسته ای ایران به شمار می رود.

وی ادامه داد: تعداد سانتریفیوژهای كشور در دولت های نهم و دهم به ۱۷ هزار مورد رسید كه پیش از آن یك هزار و ۵۰۰ دستگاه انترزیفیوژ در كشور موجود بود.
وی با اشاره به لزوم مشاركت جدی مردم در انتخابات پیش رو و تاكید امام خمینی (ره) بر میزان بودن رای ملت، تاكید كرد: تمام امور در جمهوری اسلامی ایران با رای مستقیم و غیرمستقیم مردم مدیریت می شود.

وی افزود: در طول ۳۴ سال گذشته هر چه توفیق و تعالی در كشور رخ داده همگی به پشتوانه حضور گسترده مردم در صحنه های مختلف بوده است.
'میرتاج الدینی' اعتماد و خدمت به مردم را پایه و اساس جمهوری اسلامی ایران و تبلور تفكر امام خمینی (ره) اعلام كرد.

**امام خمینی (ره) سیاست را با اخلاق و عرفان درآمیخت
معاون رییس جمهوری در اجرای قانون اساسی در ادامه سخنان خود در مراسم بیست و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در یاسوج گفت: امام راحل (ره) سیاست را با دیانت، اخلاق، معنویت و عرفان درآمیخت.
به گزارش ایرنا، میرتاج الدینی افزود: امام راحل (ره) عارف سیاستمدار و سیاستمدار عارف بود و پرچمدار توحید و ولایت در عصر حاضر است.
وی اظهار داشت: هر چه قدر در مورد ابعاد شخصیت امام خمینی (ره) صحبت شود و یاد و خاطره او گرامی داشته شود باز هم نمی توان حق مطلب را ادا كرد.
میرتاج الدینی تاكید كرد: هیچ فردی امام خمینی (ره) رابه اندازه جانشین صالحش حضرت آیت الله خامنه ای نشناخته و در مورد ابعاد شخصیت امام راحل (ره) سخن نگفته است.

وی عنوان كرد: رهبر معظم انقلاب در تمام سخنرانی های خود یاد و خاطره امام خمینی (ره) را گرامی داشته اند و راه واندیشه امام راحل (ره) رابرای ملت ایران ومسلمانان جهان تبیین كرده اند.

میرتاج الدینی اضافه كرد: رهبر معظم انقلاب با تاسی از امام خمینی (ره) توانسته اند كشتی نظام و انقلاب را در فراز و نشیب های متعدد به نحو احسن هدایت كنند.
معاون رییس جمهوری در اجرای قانون اساسی افزود: شعاع وجود امام خمینی (ره) منحصر به ایران نشد بلكه به سرعت از مرزهای كشور گذشت و اقصی نقاط دنیا را فراگرفت.

میرتاج الدینی با اشاره به اینكه انقلاب اسلامی ایران در هر نقطه ای از جهان به شكلی ظهور و بروز پیدا كرد، گفت: در برخی نقاط موجب تحولات اساسی شد و در بعضی كشورها نیز آغاز موج بیداری اسلامی را به دنبال داشت.
وی بیان كرد: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران مسلمانان دنیا جان تازه گرفتند و دین مبین اسلام و احكام آن نیز حیات دوباره یافت.
میرتاج الدینی تصریح كرد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران موجب افزایش گرایش به دین مبین اسلام در كشورهای اروپایی شد و اكنون نیز این روند روز به روز در حال گسترش است.

میرتاج الدینی افزود: افكار، اندیشه ها و تفكرات مطرح شده از سوی امام خمینی (ره) تحول آفرین بود و مسیر توسعه و پیشرفت ایران را در تمام زمینه ها هموار كرد.
معاون رییس جمهوری در اجرای قانون اساسی ادامه داد: زهد، تقوا، اخلاص، استكبارستیزی، مبارزه با ظلم، حمایت از مستضعفان جهان، خدمت به محرومان، مردمی بودن و ساده زیستی از مهمترین ویژگی های امام خمینی (ره) بود.
میرتاج الدینی گفت: امام خمینی (ره) به خداوند متعال، هدف، راه و مردم ایران باور داشت و ملت ایران نیز در سختی ها و مشكلات امام راحل (ره) را مورد حمایت همه جانبه قرار داد.


منبع : ایسنا

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز