کشته شدن رییس زندان بزرگ مکزیک

۱۳۸۹/۱۱/۱۷ - ۱۵:۵۰:۰۰
کد خبر: ۱۵۱۹۷
کشته شدن رییس زندان بزرگ مکزیک
یک مقام امنیتی زندان بزرگ مکزیک توسط افراد ناشناس کشته شد و تا تعداد قربانیان نظامی مکزیک در ماه های اخیر به سه نفر برسد.

به گزارش سرویس بین الملل برنا به نقل از بی بی سی، منابع خبری در مکزیک گزارش دادند که جسد فرانسیسکو مارتینز رامیرز، رییس زندان توپو چیکو در یک جعبه پلاستیکی یافت شده است.

بر اساس این گزارش، جسد مارتینز رییس زندان توپو چیکو در نزدیکی زندان محل ریاست خود در حالی یافت شد که بدنش قطعه قطعه شده بود، این در حالی است که پلیس محلی از ربوده شدن وی در روز جمعه خبر داده بود.

خانواده رامیرز در مورد نحوه ربوده شدن وی گفته اند: تعدادی از افراد مسلح روز جمعه به خانه ما حمله کرده و رامیرز را ربودند.

پلیس پس از کشف جسد وی اعلام کرد که پیغامی از سوی عاملان این حادثه در کنار جسد کشف شده ، اما از ارائه جزئیات بیشتر در این باره خودداری کرد.

 زندان توپو چیکو در ماه های اخیر بارها مورد حمله قرار گرفته و رامیرز سومین مقام امنیتی زندان در مکزیک است که در ماه های اخیر کشته شده است.

این گزارش در ادامه می افزاید: قاچاقچیان عمده مواد مخدر  تاثیر و نفوذ زیادی در زندان های مکزیک دارند، به طوری که این افراد از طریق دادن رشوه و تهدید نگهبانان زندان ها می توانند تمام خواسته های خود را عملی کنند.


نظر شما