بیانیه جبهه اصولگرایان اصلاح‌طلب درباره نماز جمعه تهران

سخنان رهبر فرزانه انقلاب باید نصب‌العین مردم و خواص شود

۱۳۸۹/۱۱/۱۷ - ۱۶:۵۳:۰۰
کد خبر: ۱۵۲۷۴
سخنان رهبر فرزانه انقلاب باید نصب‌العین مردم و خواص شود
جبهه اصولگرایان اصلاح‌طلب: شایسته است که فرمایشات و نظرات دلسوزانه معظم له بیش از پیش به عنوان فصل‌الخطاب و نقشه راه مورد توجه مسوولان نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار گیرد.

به گزارش سرویس سیاسی برنا جبهه اصول‌گرایان اصلاح‌طلب بیانیه‌ای را در حمایت از سخنان رهبرفرزانه انقلاب اسلامی در نماز جمعه، به شرح زیر صادر کرد.

نماز جمعه این هفته تهران یک بار دیگر شاهد حضور معنویت و نور الهی و وجود ارزشمند و پرخیر و برکت ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) و حضور گسترده و پرشور آحاد مردم ولایی و انقلابی بود که آمده بودند تا گوش جان به فرمایشات و بیانات مولا و مقتدایشان بسپارند و در آستانه جشن‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کام خویش را با شهد شیرین کلام ایشان حلاوتی دوباره بخشند.

مقام عظمای ولایت که همیشه در برهه‌های حساس با بیانات داهیانه و روشنگرانه خویش به تبیین مواضع انقلاب و راهکارهای مناسب برای حل معضلات و مشکلات کشور و جهان اسلام پرداخته‌اند این بار نیز با اشاره به اینکه سرانجام انتظار ملت شریف ایران برای تحقق آرمان امام راحل مبنی بر صدور انقلاب اسلامی به اقصی نقاط جهان به پایان رسید فرمودند: دهه فجر و 22 بهمن امسال شور و حال دیگری دارد؛ زیرا مردم پس از سال‌ها مجاهدت خود مشاهده می‌کنند که انعکاس صدای آنها و فریاد مظلومانه و قدرتمندانه آنها امروز در مناطق دیگری از دنیای اسلام با قوت و قدرت شنیده می‌شود.

کلام شیوای رهبر فرزانه انقلاب یک بار دیگر نقشه راه انقلاب اسلامی را از ابتدای تشکیل تاکنون و تا آینده به تصویر کشیده و خواست ایشان کماکان از آحاد مردم جامعه داشتن بصیرت، احساس مسوولیت و حضور در صحنه بود. در شرایطی که راهنمایی‌ها و ارشادات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برای مردم مصر با کمترین فاصله زمانی ممکن در اختیار آنان قرار گرفته و به مثابه جواهری گرانقدر دست به دست می‌شود شایسته است که فرمایشات و نظرات دلسوزانه معظم له بیش از پیش به عنوان فصل‌الخطاب و نقشه راه مورد توجه مسوولان نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار گرفته و نصب‌العین همگان گشته و باعث گردد که خواص جامعه در امر کسب بصیرت حداقل از آحاد مردم جامعه عقب نمانند.



نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز