وزیر دفاع:

ایران در حوزه شناورهای تندرو جزو اولین‌های دنیا است

۱۳۸۹/۱۱/۱۷ - ۱۷:۵۴:۰۰
کد خبر: ۱۵۳۲۳
ایران در حوزه شناورهای تندرو جزو اولین‌های دنیا است
سردار وحیدی با بیان اینکه نیروی دریایی سپاه در سایه خلق شناورهای تندرو متولد شد، گفت: امروز در حوزه شناورهای تندرو جزو اولین‌های دنیا هستیم.

به گزارش خبرنگار دفاعی برنا، سردار سرتیپ پاسدار احمد وحیدی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح که بعد از ظهر امروز در اولین همایش ملی شناورهای تندرو در دانشگاه صنعتی امیرکبیر سخن می گفت، با اشاره به حوادث پیش آمده پس از انقلاب و تحمیل جنگ به جمهوری اسلامی، گفت: در جریان جنگ تحمیلی این ایده خلق شد که می‌توانیم با تحرکات دشمن مقابله کنیم و در دریا هم به ایده شناورهای تندرو رسیدیم که تبدیل به یک دکترین برای جمهوری اسلامی شد.

وی افزود: این ایده در سایه مبانی صحیح، همت و شجاعت خلق شد و از ویژگی‌هایی چون کارایی و زمینه سازی برای رشد و توسعه سایر فناوری ها برخوردار بود.

وزیر دفاع با بیان اینکه این حرکت گام به گام پیشرفت و در سایه نیروهای دریایی سپاه متولد شد، تأکید کرد: امروز در حوزه شناورهای تندرو جمهوری اسلامی ایران جزء اولین هاست و لازم است برای تثبیت کردن مقام اولی خود همه عوامل دست اندرکار همکاری کنند که دانشگاه صنعتی امیرکبیر یکی از ارکان این همکاری است.

نظر شما