نماینده ولی فقیه در سپاه: پیروزی انقلاب معجزه قرن است

۱۳۹۲/۱۱/۱۵ - ۱۴:۳۸:۲۲
کد خبر: ۱۶۲۹۸۴
نماینده ولی فقیه در سپاه: پیروزی انقلاب معجزه قرن است
سعیدی درادامه خاطرنشان کرد: سپاه مجموعه ای شکل گرفته از بهترین فرزندان این ملت که عهدنامه صیانت از انقلاب و حفظ و پاسداری از ارزش های متعالی آن را با جان خویش امضا کرده.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از پیروزی انقلاب به عنوان معجزه قرن یاد کرد و گفت: در صدر همه عوامل موفقیت انقلاب، وحدت و همدلی و تبعیت از رهبری قرار دارد که هر چه میزان اهمیت آنها بیشتر درک شود، استمرار پیشرفت و عزتمندی انقلاب، ضمانت مستحکم تری خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا، حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گردهمایی سیاسی رزمندگان ستاد منطقه دوم دریایی نوح نبی(ع) نیروی دریایی سپاه با تاکید بر لزوم بهره مندی از بصیرت و حفظ و تقویت آن در ادامه راه انقلاب اسلامی گفت: همان مؤلفه هایی که به پیروزی انقلاب انجامید، ضامن حفظ و بقای آن است.

وی سپاه پاسداران را ظرفیتی عظیم توصیف و آن را از جمله الطاف خاصه الهی توصیف کرد که بر قلب نازنین سلاله پاک نبی مکرم اسلام(ص) یعنی حضرت امام خمینی(ره) تشکیل این مجموعه مقدس، الهام شد.

سعیدی درادامه خاطرنشان کرد: سپاه مجموعه ای شکل گرفته از بهترین فرزندان این ملت است که عهدنامه صیانت از انقلاب و حفظ و پاسداری از ارزش های متعالی آن را با جان و دل خویش امضا کرده است و چه بسیاری از بهترین انسان های صالح خدا که در این نهاد مقدس افتخار خدمت یافتند و با خون خود این عهد را در عمل به اثبات رساندند.

نماینده ولی فقیه در سپاه ضمن برشمردن شاخص ترین محورهای تهاجمی دشمن علیه انقلاب اسلامی تصریح کرد: هجمه به محور وحدت و انسجام ملت و پیگیری راه های ایجاد تفرقه و تشتت، تلاش در جهت دین زدایی و رواج ابتذال و فساد و همچنین تشکیل گروه های انحرافی و مزدور برای بدنام کردن اسلام، مهم ترین این محورها است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز