صالحی با خانواده‌های دو تبعه آلمانی دیدار کرد

۱۳۸۹/۱۰/۰۷ - ۱۴:۴۳:۰۰
کد خبر: ۱۶۶۵
صالحی با خانواده‌های دو تبعه آلمانی دیدار کرد
به دنبال درخواست وزیر خارجه آلمان از سرپرست وزارت امور خارجه برای فراهم کردن امکان دیدار خانواده‌های تبعه های بازداشتی آلمانی با این دو به مناسبت سال نو میلادی، ملاقات حضوری آنها با علی اکبر صالحی انجام شد.
به گزارش سرویس سیاسی برنا، در این دیدار که سفیر آلمان در تهران نیز حضور داشت، خانواده های دو تبعه آلمانی درخواست خود را برای دیدار با فرزندانشان تکرار کردند. صالحی نیز با توجه به رأفت اسلامی و برخورد انسان دوستانه، با هماهنگی که با مقامات قضایی کشورمان به عمل آورده بود، اعلام کرد امکان ملاقات در تبریز فراهم شده است.

سرپرست وزارت امور خارجه کشورمان بر رسیدگی دقیق قضایی تأکید کرد و افزود: این پرونده مسیر طبیعی و حقوقی خود را طی می‌کند و این ملاقات با توجه به درخواست طرف‌های آلمانی و موضع انسان دوستانه دارد فراهم می‌شود.

علی اکبر صالحی ضمن عرض تبریک سال نومیلادی به تمامی مردم به ویژه مسیحیان، سال جدید را سالی سرشار از موفقیت و همراه با بهروزی و سلامتی برای مردم جهان آرزو کرد.

بر اساس هماهنگی‌های به عمل آمده خانواده های دو تبعه آلمانی پس از این دیدار، راهی فرودگاه شدند تا ضمن عزیمت به تبریز بتوانند با همکاری مقامات قضایی، دیداری با دو تبعه مذکور داشته باشند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز