در جلسه شورای عالی انرژی، با اشاره عنوان شد؛

سند راهبرد ملی انرژی با نگاه بر سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تدوین شود

۱۳۹۲/۱۲/۱۴ - ۰۲:۴۹:۳۵
کد خبر: ۱۷۱۵۵۶
سند راهبرد ملی انرژی با نگاه بر سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تدوین شود
جهانگیری بر بر لزوم تدوین سند راهبرد ملی انرژی کشور، با نگاه جامع بر این سیاست‌ها تاکید کرد.

معاون اول رییس جمهور با بیان اینکه موضوعات مهم و پراهمیتی در سیاستهای اقتصاد مقاومتی رهبر معظم انقلاب در خصوص انرژی و بخصوص نفت گنجانده شده، بر لزوم تدوین سند راهبرد ملی انرژی کشور با نگاه جامع بر این سیاست‌ها تاکید کرد.
به گزارش گروه دریافت اخبار خبرگزاری برنا‌، اسحاق جهانگیری امروز (سه شنبه) در جلسه شورای عالی انرژی، با اشاره به چالش‌های جدی موجود در بخش انرژی، از معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور خواست این چالش ها را احصاء و راهبردهای کلان را متناسب با آن تدوین نمایند.
در این جلسه که وزرای نفت، نیرو، اموراقتصادی و دارایی، صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور، معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران و معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست نیز حضور داشتند ضمن مرور آیین نامه اجرایی تشکیل شورایعالی انرژی، در خصوص نحوه تشکیل و اداره جلسات شورا بحث و تصمیم گیری شد.
در این نشست همچنین گزارشی از وضعیت موجود کشور در بخش انرژی ارائه و چالش ها و تنگناهای موجود در این بخش مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
به گزارش برنا، در پایان این جلسه مقرر شد معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور ضمن بازبینی پیش نویس سند راهبرد ملی انرژی کشور، نظرات و دیدگاه‌های پیشنهادی دستگاههای مرتبط را بررسی و پس از اعمال تغییرات لازم، پیش نویس نهایی را در جلسه آتی شورا ارائه کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز