معاون اجرایی رییس‌جمهور:

حذف اجباری یارانه‌ها دروغ است

۱۳۹۲/۱۲/۱۴ - ۱۲:۵۸:۳۲
کد خبر: ۱۷۱۶۰۹
حذف اجباری یارانه‌ها دروغ است
دور اول هدفمندی یارانه‌ها مولود علیلی است که این دولت در تلاش برای درمان و بازگرداندن اجرای آن به مدار قانون است.

معاون اجرایی رییس جمهوری با بیان اینکه دولت تدبیر و امید اجرای تبصره 21 قانون بودجه کل کشور درباره هدفمندی یارانه ها را در سال 93 آغاز می کنداظهار داشت، دور اول هدفمندی یارانه ها مولود علیلی است که این دولت در تلاش برای درمان و بازگرداندن اجرای آن به مدار قانون است.
به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی معاون اجرایی رییس جمهوری، محمد شریعتمداری، افزود: اجرای این قانون در سال 92 در دستور کار دولت نیست.

وی در ادامه به برخی اخبار دروغ منتشر شده درباره تصمیم دولت تدبیر و امید برای حذف اجباری یارانه اشاره کرد و تصریح کرد: بدون تردید اخبار دروغ منتشره درباره حذف اجباری یارانه مردم که در روزهای پایان سال منتشر می شود، با قصد قربت و برای کمک به دولت در اجرای تکالیف سنگینی که بر عهده دارد، نیست، بلکه جهتی معکوس دارد.

شریعتمداری ادامه داد: طبق قانون دولت در سال 93 از سرپرستان متقاضی نیازمند دریافت یارانه، ثبت نام خواهد کرد.

وی خاطر نشان شد: دولت در سال 93 و در اجرای قانون و در حد درآمد خود به تامین یارانه بخش های مغفول نظیر کمک به وضعیت درمان در جامعه و کمک به تولید خصوصاً تولیدات صنعتی و کمک به اشتغال مولد، خواهد پرداخت.

به گزارش برنا، معاون اجرایی رییس جمهوری در پایان خاطر نشان کرد: خدمتگزاران مردم در دولت تدبیر و امید در تلاش هستند تا مردم شریف ایران، سال 1392 را با آرامش و امید به فردای بهتر به پایان برسانند.

نظر شما