در جلسه ی امروز هیأت دولت عنوان شد:

واریز یارانه ها در روزهای پایان سال/ افزایش ۲۰ درصدی حقوق و مزایای کارکنان دولت

۱۳۹۲/۱۲/۱۴ - ۱۷:۴۷:۴۸
کد خبر: ۱۷۱۸۱۳
واریز یارانه ها در روزهای پایان سال/ افزایش ۲۰ درصدی حقوق و مزایای کارکنان دولت
در تلاشیم یارانه های نقدی مردم که در تاریخ 22 هر ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شد در تاریخ 20 اسفند به حساب آنان واریز شود.

سخنگوی دولت با اشاره به اینکه یارانه‌های نقدی خانوارها در 20 اسفند واریز می شود، گفت: طبق روال گذشته یارانه‌های نقدی که در بیست و دوم هر ماه پرداخت می شد، در 20 اسفند به حساب آنها واریز می‌شود.
به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، محمدباقر نوبخت در جلسه ی امروز هیأت دولت با سرفصلی از خبرهای بهاری در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: امسال بر آن هستیم تا مردم در روزهای پایانی اسفند از لحاظ اقتصادی دچار مضیقه نشوند.
وی اولین خبر امروز هیأت دولت را تغییر زمان واریز یارانه‌های نقدی اعلام کرد و گفت: در تلاشیم یارانه های نقدی مردم که در تاریخ 22 هر ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شد در تاریخ 20 اسفند به حساب آنان واریز شود.
نوبخت اقدام سال جدید را افزایش 20 درصدی حقوق و مزایای کارکنان دولت عنوان کرد و اظهار داشت: حسب مصوبه دولت، حقوق و مزایای کارکنان دولت اعم از شاهدین و بازنشستگان با 20 درصد افزایش عملیاتی خواهد شد، ضمن اینکه تمام اقدامات در این راستا باعث شده تا قدرت خرید کارکنان دولت نیز افزایش یابد.
وی در ادامه افزود: اقدام دیگر دولت تا پایان ماه اسفند این بود که مبالغ قابل توجهی را از مطالبات پیمانکاران بخش خصوصی تهیه کرده تا با پرداخت حقوق معوقه آنان مسیر گشایش گره‌های آنها ایجاد شده باشد.
سخنگوی دولت عنوان کرد: در سال جدید هیچ تغییری در پرداخت یارانه‌ها اتفاق نخواهد افتاد و یارانه‌ها طبق سنوات قبل پرداخت خواهد شد.
به گزارش برنا، وی با بیان اینکه در اجرای مرحله ی دوم قانون هدفمندی یارانه ها و اجرای ثبت نام مطابق قانون که در بند «و» تبصره 21 آمده است، گفت: ما نسبت به این امر امیدواریم تا تعداد کسانی که برای خود حذفی در یارانه ها اعمال خواهند کرد، به دولت کمک کنند تا پایه ی محکمی برای رونق تولید در جهت بهبود وضعیت اقتصادی و ایجاد شرایط مناسب در زمینه ی سلامت و بهداشت باشد. ضمن اینکه این امر در حال حاضر یک حرکت ملی به حساب می آید.
وی در ادامه افزود: تا سال آینده به صورت محسوس مبحث افزایش خدمات بهداشت و درمان و خدمات بیمه‌ای (ارزشمند شدن دفترچه های بیمه‌ای) احساس شود تا این امر بخشی از بار سنگین سلامت جامعه را کم کند و ارزش دفترچه اعتباری برای درمان بیماران باشد.
نوبخت در پایان گفت: در حال حاضر تمام اخباری که در رسانه ها عنوان شده، همان اندازه ای است که ما از آن اطلاع داریم و اطلاعات بیشتری در دسترس نیست.
وی بیان کرد: اگر به زودی آزادی مرزبانان رخ دهد باعث افتخار من است تا خبر آزادی مرزبانان غیور خود را در جایگاه سخنگوی دولت اعلام کند و آرزو دارم تا قبل از سال جدید آزادی گروگانان مرزبان قطعی شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز